به گزارش marketingmind، نتفلیکس قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ یک پلتفرم Ad Tech راه اندازی کنند. در حال حاضر نتفلیکس ۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در جهان دارد که در نوع خود قابل توجه است. همین موضوع باعث شده این سرویس محبوب فیلم و سریال، روش های تازهای برای تبلیغات به تمامی تبلیغ کنندگان ارائه کند و اجرای پلتفرم تبلیغات نتفلیکس ۲۰۲۵ قدمی در همین راستا میباشد.
معرفی شرکت نتفلیکس
نتفلیکس به عنوان یکی از سرویسهای محبوب استریم فیلم و سریال، لیستی غنی از فیلم و سریالهای به روز دنیا را به کاربران ارائه میکند. این سرویس از طریق وب سایت و اپلیکیشنهای قابل نصب بر دستگاههای هوشمند قابل دسترسی است. کاربران این امکان را دارند که به صورت آنلاین یا آفلاین مشغول تماشای فیلم و سریال شوند.
تبلیغات نتفلیکس
ایمی راینهارد، رئیس تبلیغات نتفلیکس با اشاره به راه اندازی پلتفرم تبلیغات نتفلیکس ۲۰۲۵ در این خصوص افزود: راه اندازی پلتفرم تبلیغات این امکان را فراهم میکند که نتفلیکس همچنان در حوزه فناوری پیشرو باشد. به همین خاطر تصمیم داریم تا تبلیغات را به صورت استراتژیک به تمامی کاربران ارائه کنیم تا تجربه متفاوتی در این زمینه برای آنها ایجاد شود. به دنبال راه اندازی این پلتفرم، نتفلیکس شرکای جدیدی مانند EDO، Nielsen، TVision، Lucid و iSpotTV را نیز معرفی کرده است تا اشخاصی که قصد دارند تبلیغات انجام دهند، برای بررسی میزان تاثیرگذاری کمپینشان از آنها استفاده نمایند.
لازم به ذکر است که نتفلیکس تصمیم دارد از سال ۲۰۲۵ برای فعالیت در زمینه تبلیغات با مایکروسافت همکاری کند. این پلتفرم در کنار افزایش درآمد خود از طریق سرویس اشتراکی مبتنی بر تبلیغات، امکان اشتراکگذاری رمز عبور را از بین برده است. در نتیجه با پایان دادن به استفاده چند نفره از یک حساب کاربری، تعداد مشترکین و درآمد نتفلیکس افزایش قابل توجهای پیدا کرده است.
در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که نتفلیکس تنها سرویس استریم و تماشای آنلاینی نیست که برای قراردادن تبلیغات در خدمات خود تلاش کرده است؛ بلکه سرویسهای Prime Video آمازون مانند Hulu و HBO Max نیز اعلام کردهاند که در سال جاری شروع به نمایش تبلیغات میکنند.
منبع: دی ام برد