1

اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر : 8161
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، اعلام کرد که اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند، وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان به دنبال گزارش‌هایی درباره تبلیغات یک شرکت هرمی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز، مشتاقانه به تحقیقات پرداختند. وی اظهار کرد […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ جواد شفیع‌زاده، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی، اعلام کرد که اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند، وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان به دنبال گزارش‌هایی درباره تبلیغات یک شرکت هرمی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز، مشتاقانه به تحقیقات پرداختند. وی اظهار کرد که پس از شناسایی ۱۱ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری و با همکاری مقامات قضایی، تعقیب و دستگیری آن‌ها در منطقه رسالت مشهد انجام شد.

اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند

فرایند دستگیری متهمان

پیرو مبحث اینکه اعضای یک شرکت هرمی در مشهد دستگیر شدند، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اعلام کرد که متهمان پس از انجام تحقیقات اولیه به مقامات قضایی مرائی شدند. شفیع‌زاده توضیح داد که افراد به دلیل ناکامی و عدم آگاهی از تبعات عضویت در شرکت‌های هرمی، به ترس و توهم اموال زیاد و ثروت سریع دچار می‌شوند. وی از شهروندان خواست تا از تبلیغات تقلبی و مضلل شرکت‌های هرمی پرهیز کنند و در مقابل این تبلیغات، هوشیاری را حفظ کنند.

جمع بندی

وب‌سایت خبری نتورک نیوز، یکی از برترین سایت‌های ارائه به روزترین اخبار مرتبط به شرکت‌های بازاریابی است. شما می‌توانید با مراجعه به این وب‌سایت خبری، آخرین اتفاقات مرتبط به این دسته از شرکت‌ها را پیگیری نمایید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8161

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.