0

راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز

  • کد خبر : 8591
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز

به گزارش خبرگزاری فرارو و به نقل از نتورک نیوز، راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز نزدیک شدن حداکثری به مشتری است. هر بازاریابی تلاش می‌کند تا ترجیحات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مشتریان را بهتر درک کند و ارتباطی قوی و تنگاتنگ بین مشتری و محصول ایجاد کند. داده‌های امروزی نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ فراوان‌تر […]

به گزارش خبرگزاری فرارو و به نقل از نتورک نیوز، راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز نزدیک شدن حداکثری به مشتری است. هر بازاریابی تلاش می‌کند تا ترجیحات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های مشتریان را بهتر درک کند و ارتباطی قوی و تنگاتنگ بین مشتری و محصول ایجاد کند. داده‌های امروزی نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ فراوان‌تر است. با این حال، بازاریابان هنوز با چالش‌هایی در تفسیر این داده‌ها روبرو هستند. امکانات بیشتری برای بهترین استفاده از این داده‌ها چرا وجود ندارد؟ مگر نه ما نیاز به درک عمیق‌تری از این داده‌ها داریم؟ به همین دلیل است که بازاریابان معاصر به نادرستی اطلاعات را با شناخت اشتباه ترکیب کرده‌اند.

راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز

کسب داده‌هایی برای شناخت مشتری

اطلاعات، مانند ترافیک و مشارکت در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی، خریدها و سابقه جست‌وجوها، واقعیت‌هایی است که وقایع را نمایان می‌کند. این داده‌ها قادر به افشای اطلاعات زیادی درباره علایق، انگیزه‌ها و خواسته‌های مشتریان هستند و در دهه گذشته، تقاضا برای تحلیل دقیق داده‌های بازاریابی به شدت افزایش یافته است. با این حال، الگوهای جست‌وجو، سابقه خرید و مشارکت، تنها نمایانگر عملکرد سطحی افراد نیستند، بلکه این داده‌ها تنها نتیجه فعالیت‌های افراد در حوزه‌ای خاص است که انجام داده‌اند، نه تصویری از واقعیت درونی شان.

باتوجه به اینکه راز بازاریابی تاثیرگذار مک‌دونالدز شناخت حداکثری مشتری است؛ اما همچنان بازاریابان هنوز با چالش‌هایی در درک بهتر مشتریان خود روبرو هستند. دلیل این امر این است که بازاریابان امروزی اغلب به اشتباه اطلاعات را با درک نادرست و فاصله کمتر از مشتریان تلقی می‌کنند.

منبع: فرارو

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.