0

بازاریابی و خام فروشی نقطه ضعف صنف درودگران در قم

  • کد خبر : 7289
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازاریابی و خام فروشی نقطه ضعف صنف درودگران در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، خام فروشی و بازاریابی نقطه ضعف درودگران در قم می‌باشد. صنعت درودگری در قم رواج بالایی داشته و محصولاتی مانند صندلی، و میز و مشتقات آنان به همت هنرمندان قمی تولید می‌گردد. طی سالیان پیشین، خام فروشی و ضعف بازاریابی سبب شد تا […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، خام فروشی و بازاریابی نقطه ضعف درودگران در قم می‌باشد. صنعت درودگری در قم رواج بالایی داشته و محصولاتی مانند صندلی، و میز و مشتقات آنان به همت هنرمندان قمی تولید می‌گردد.

طی سالیان پیشین، خام فروشی و ضعف بازاریابی سبب شد تا صنعتگران قمی قادر نباشند تا به سود مناسبی دست پیدا کنند. این مسئله تا حدی پیش رفته است که امروزه تولیدات هنرمندان حوزه درودگری به نام محصولات سایر استان‌ها تولید و به فروش می‌رسد.

بازاریابی نقطه ضعف درودگران در قم

آمار مرتبط به صنعت درودگری

باتوجه به آمار به موجود، حدود ۳۵٪ از تولیدات صنعت درودگری ایران، مرتبط به استان قم و هنرمندان این بخش می‌باشد. در حالی که صرفاً بازاریابی و خام فروشی نقطه ضعف صنف درودگران در قم مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.