به گزارش ایمارکتور و به نقل از نتورک نیوز، پس از انتشار اولین تریلر فیلم باربی صحبت از استراتژی بازاریابی و مارکتینگ فیلم بارابی است. به طور کلی نمیتوان گفت که تنها مسئله مورد توجه درباره این فیلم میمهای استخراج شده از آن است؛ بلکه افراد درباره نکاتی صحبت میکنند که سبب افزایش شهرت آن شده است.
اولین صحبتها درباره فیلم باربی از زمانی شروع شد که اولین تصاویر این فیلم لو رفت. این تصاویر مرتبط به ستاره فیلم یعنی مارگوت رابی و رایان گاسلینگ بود. پس از این اتفاق، بررسیهایی درباره این فیلم آغاز شد. در طی این بررسیها تعداد زیادی از منتقدین بیان کردند: دلیل اصلی شهرت فیلم باربی چیزی نیست جز هماهنگ بودن نقش و ظاهر بازیگران.
رمز و رازهای فیلم باربی
نمونه دیگری از استراتژی بازاریابی و مارکتینگ فیلم باربی، تلاش بر حفظ رمز و راز است. باربی از حدوداً ۶۰ سال پیش یکی از اصلیترین عناصر دوران کودکی به حساب آمده است؛ از همین رو، ایجاد شگفتی در رابطه با این فیلم دستاورد کمی نیست.
مارگو رابی به مجله ووگ بریتانیا گفت: هنگامی که مردم اسم باربی را میشوند احتمالاً با خود میگویند که ما میدانیم قرار است چه اتفاقی بیافتد. اما زمانی که متوجه میشوند گرتا گرویگ نویسنده و کارگردان آن بوده است میگویند: خوب، شاید ما اطلاعات زیادی درباره باربی نداشته باشیم.
اصلیترین استراتژیهای بازاریابی و مارکتینگ فیلم باربی عبارتاند از:
- مخفی نگاه داشتن داستان اصلی
- اعلام لیستی از بازیگرانی که مردم کمتر احتمال آنان را میدادند
- تمایل به ایجاد نوستالژی
بیشتر بخوانید