0

فروش و بازاریابی محصولات شرکت فولاد مبارکه

  • کد خبر : 6661
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
فروش و بازاریابی محصولات شرکت فولاد مبارکه

به گزارش پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی محصولات شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل این شرکت از نمایشگاه بازدید کردند. آن ها توانمندی‌های گوناگون مرتبط به بخش صادرات و رویکردهای گروه فولاد مبارکه را در حوزه فروش مطرح نمودند. همچنین «حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین تمام و […]

به گزارش پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، سرپرست معاونت فروش و بازاریابی محصولات شرکت فولاد مبارکه و مدیرعامل این شرکت از نمایشگاه بازدید کردند. آن ها توانمندی‌های گوناگون مرتبط به بخش صادرات و رویکردهای گروه فولاد مبارکه را در حوزه فروش مطرح نمودند. همچنین «حفظ مشتریان خارجی در کنار تامین تمام و کمال نیاز مشتریان داخلی» را در اولویت کار این شرکت معرفی کردند. همذاه ما باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

فروش و بازاریابی محصولات شرکت فولاد مبارکه با هدف حفظ جایگاه صادرات

سرپرست معاونت بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، رضا حیدری، توجه ویژه به تولید محصولات کیفی را اصلی‌ترین علت تکمیل سبد محصولات صادراتی دانست. همچنین گفت: داشتن ارتباطی سازنده و موثر با مشتریان سبب افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت خواهد شد.

سرپرست معاونت فروش و بازاریابی صادراتی ۲ میلیون تنی این گروه و همچنین ارز حاصل از آن را محرکی جدی این شرکت برای طرح‌های توسعه این کمپانی دانست و مذاکرات جدی با مشتریان را یکی از برترین استراتژی‌ها معرفی کرد. شایان ذکر است که پنجمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۲، برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌های خارجی و ایرانی حضور یافتند.


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.