به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، مدیر عامل یکی از شرکتهای ایرانی که در حوزه تولید قیر فعالیت دارد، درباره بازاریابی قیر تولیدی ایران در شرایط تحریم، با خبرنگاران گفت و گویی داشت. وی از امضای قرارداد حمل قیر با یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قیر خاورمیانه خبر داد. مدیر عامل این شرکت در همین باره گفت: این شرکت گام موثری جهت صادرات قیر کشور در شرایط تحریم برداشته است. امین ملک، پس از اعلام خبر امضای مهمترین قرارداد حمل بار اظهار کرد: در هفته گذشته با یک شرکت بزرگ داخلی جهت حمل قیر تفاهمنامهای امضا شد. در کنار همه این موارد، مطالعات گوناگونی جهت توسعه ناوگان شرکت و خرید شناور به مرحله انجام رسیده است. فلذا به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بازاریابی قیر تولیدی ایران در شرایط تحریم
امین ملک در ادامه بحث بازاریابی قیر گفت: این قرار داد در شرایطی عقد شد که برخی از شرکتهای داخلی در حوزه تولید با مشکلات عدیدهای رو به رو هستند. این شرکت میتواند به عنوان یک بازوی محکم برای تولیدکنندگان معرفی شد. در این شرایط با همکاری شرکتهایی که در یک حوزه واحد فعالیت میکنند، شرایط کاری بهتر خواهد شد.
اقتصاد کشور شکل و شمایل مطلوبی به خود خواهد گرفت. همچنین در کنار تمام این موارد، همکاری شرکتهای داخلی با یکدیگر میتواند سبب شود تا تحریمهای اعمال شده، نتوانند تاثیر مستقیمی بر اقتصاد بگذارند.
منبع: ایسنا
بیشتر بخوانید