1

ضرورت برندسازی و بازاریابی صنایع دستی ایران

  • کد خبر : 7583
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
ضرورت برندسازی و بازاریابی صنایع دستی ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، عبدالرضا میرفخرایی در روز پنجشنبه با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت و گویی داشت. وی‌ در این گفت و گو اعلام کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل‌های استان مازندران قادر خواهیم بود تا یک قرارداد کاری در زمینه گردشگری و صنایع دستی منعقد […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، عبدالرضا میرفخرایی در روز پنجشنبه با مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گفت و گویی داشت. وی‌ در این گفت و گو اعلام کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل‌های استان مازندران قادر خواهیم بود تا یک قرارداد کاری در زمینه گردشگری و صنایع دستی منعقد کنیم. وی‌ در این خصوص ادامه دا‌د: در تمامی نمایشگاه‌های برجسته صنایع دستی کشور ایتالیا به عنوان نماینده در حال فعالیت هستیم. میرفخاری درباره معرفی و ضرورت برندسازی و بازاریابی صنایع دستی ایران گفت باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود.

وی در همین مورد تصریح نمود: در استان مازندران به لحاظ صنایع دستی می‌توانیح تخصصی‌تر فعالیت کنیم. میرفخرایی بیان کرد: بابلسر و ساری دو شهر بزرگ از مازندران هستند و باید از پتانسیل آنان بهره‌گیری نمود.

ضرورت برندسازی و بازاریابی صنایع دستی ایران

نمایشگاه‌های بین‌المللی آلمان

وی افزود: نمایشگاه‌هایی در کشور آلمان در حوزه صنایع دستی برگزار می‌شوند که مختص ایرانیان مقیم هستند. همچنین دوره هشتاد و سوم نمایشگاه صنایع دستی جهان در فلورانس برگزار می‌گردد.

میرفخرایی گفت: محصولات صنایع دستی در ایتالیا حرف اول را می‌زند؛ از همین رو، باید ضرورت برندسازی و بازاریابی صنایع دستی ایران را در نظر گرفت. وی تصریح نمود: ارزش صنایع دستی ایران مورد توجه واقع نشده است. نتیجتاً باید گفت که دانشگاه‌های ایتالیا آمادگی کامل را برای آموزش در ایران دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.