1

نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی

  • کد خبر : 6873
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی کشور، نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی را نوعی تلاش برای تسهیل‌گری و تسریع‌ بخشی صادرات دانست. ­به گزارش این منبع، اولین نشست تخصصی بازاریابی با حضور مدیر کل این بخش برگزار شد. فرزاد اوجانی نیز در این نشست […]

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، مدیرکل بازاریابی و تجاری‌سازی کشور، نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی را نوعی تلاش برای تسهیل‌گری و تسریع‌ بخشی صادرات دانست. ­به گزارش این منبع، اولین نشست تخصصی بازاریابی با حضور مدیر کل این بخش برگزار شد. فرزاد اوجانی نیز در این نشست حضور داشت. او در این باره بیان کرد: این نشست با عنایت به ضرورت معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی کشور برگزار شد. مدیرکل تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی بیان نمود: در برنامه‌های آتی، همکاری و هماهنگی با اتاق‌های بازرگانی ایران و کشور‌های دیگر همچون ترکیه و قطر، با رویکردهای صادرات صنایع‌دستی در اولویت کار قرار دارد.

نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی

نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و شاغلین این حوزه

فرزاد اوجانی در نشست بازاریابی فعالان صنایع‌دستی و اعضای اتاق بازرگانی گفت: این نشست، با در نظر گیری ضرورت‌های معرفی ظرفیت‌های صنایع‌دستی برگزار شد. مدیرکل تجاری‌سازی معاونت صنایع‌دستی تصریح کرد: در برنامه‌های آینده، هماهنگی و همکاری با اتاق‌های مشترک بازرگانی ایران و دیگر کشور‌ها در دستور کار می‌باشد. اوجانی خاطرنشان کرد: امروزه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در حوزه صنایع‌دستی شاغل هستند. بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر در زمینه تولید در ۲۹۹ رشته در حال فعالیت می‌باشند. مدیرکل بازاریابی این حوزه افزود: ما تلاش داریم تا تسهیل‌گر و تسریع بخش معرفی و صادرات باشیم.

منبع: https://khabarban.com/a/37876902


بیشتر بخوانید

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.