به گزارش خبرگزاری imarketor و به نقل از نتورک نیوز، پیرو بحث کمپین بازاریابی با عکاسی بستنی دومینو در اینستاگرام، باید گفت که پس از جدایی از برخی از شرکای شرکت بستنی و لبنیات میهن و تشکیل شرکت بستنی و لبنیات دومینو، در آغاز فعالیت، تنشهایی بین آنها به وجود آمد. به منظور اعلام رسمی عدم وابستگی این دو برند به یکدیگر، از شباهت طرح لوگوی دومینو با میهن و همچنین تبلیغات تلویزیونی بستنی میهن استفاده شد و شکل یک قلب به لوگوی میهن افزوده شد.
اکنون به نظر میرسد که این مسئله به حداقل رسیده و میهن توانسته است دومینو را به عنوان یک رقیب پذیرفته و برنامههای تخریبی خود را به استراتژیهای بازاریابی برای حفظ سهم بازار و گسترش آن تبدیل نماید.
نمونه دیگر کمپین بازاریابی دومینو
در ادامه بحث کمپین بازاریابی با عکاسی بستنی دومینو در اینستاگرام، به بررسی دیگر کمپینهای بازاریابی دومینو میپردازیم:
این کمپین “عیدومینو” نام دارد و در آغاز سال ۹۳ به صورت سمپلینگ برگزار شد. مشتریان دومینو دعوت شدند تا از لحظات لذت بخش خوردن بستنی عکس بگیرند و این لحظات را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. آنها همچنین در یک رقابت شرکت که به منظور دریافت جایزۀ مصرف سالانه محصولات این برند بود.
همچنین، در سال ۹۳، بستنی دومینو با شروع جامجهانی یک کمپین مرتبط با این دوره برگزار کرد. کمپین در اینستاگرام به شکل زیر معرفی شد: “وقتی فوتبال جام جهانی ۲۰۱۴ میبینیم، قیافمون خیلی دیدنیه، عکس بگیرید و در مسابقه شرکت کنید”. این کمپین با شعار “فوتبالی دورهمی” اهدافی را برای جذب مشارکت مشتریان در بخش آنلاین مارکتینگ ایجاد کرد.
- فرصتی طلایی برای معرفی و بازاریابی محصولات هنرمندان
- الزام شرکت های بازاریابی به تطبیق فعالیت ها با قوانین ومقررات
منبع: imarketor