1

بازاریابی با طراحی محصول جذاب Oreo برای نسل Z

  • کد خبر : 9556
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
بازاریابی با طراحی محصول جذاب Oreo برای نسل Z

Oreo یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید بیسکوئیت است. بسیاری از مردم از کودکی تا به امروز با بیسکوئیت‌های اورئو بزرگ شده‌اند و اکثریت آن‌ها را خوشمزه‌ترین بیسکوئیت‌های موجود در بازار می‌دانند. اخیراً اورئو با همکاری Lucasfilm در یک اقدام خلاقانه، خوراکی جدید و هیجان‌انگیز خود را به بازار عرضه می‌کند که بیسکوئیت‌های ویژه […]

Oreo یکی از برندهای محبوب در زمینه تولید بیسکوئیت است. بسیاری از مردم از کودکی تا به امروز با بیسکوئیت‌های اورئو بزرگ شده‌اند و اکثریت آن‌ها را خوشمزه‌ترین بیسکوئیت‌های موجود در بازار می‌دانند. اخیراً اورئو با همکاری Lucasfilm در یک اقدام خلاقانه، خوراکی جدید و هیجان‌انگیز خود را به بازار عرضه می‌کند که بیسکوئیت‌های ویژه starwars نام دارد. این محصول با الهام از فیلم جنگ ستارگان تولید شده است و بدون شک بازاریابی با طراحی محصول جذاب Oreo برای نسل Z می‌تواند برای طرفداران مجموعه فیلم جنگ ستارگان و اورئو جذاب باشد.

بیسکوئیت‌های جدید اورئو

اورئو با تولید خلاقانه بیسکوئیت‌های جدید خود، ظاهر متفاوت و جذابی را برای این گروه از محصولات ایجاد کرده که هر یک با توجه به رنگی که دارند، نماینده یکی از گروه‌های (خیر و شر) فیلم جنگ ستارگان هستند. بیسکوئیت‌های نماینده گروه تاریک دارای کرم قرمز رنگ بوده و بیسکوئیت‌های نماینده قهرمانان فیلم دارای کرم آبی رنگ هستند. نکته جالبی که در خصوص بسته‌بندی بندی این بیسکوئیت‌ها وجود دارد این است که خریدار نمی‌تواند رنگ آن‌ها را از روی بسته‌بندی تشخیص دهد و همین موضوع موجب می‌شود که مصرف کننده سوپرایز شود.

بازاریابی با طراحی محصول جذاب Oreo برای نسل Z

ابتکار دیگری که در این خصوص وجود دارد، به کار رفتن نقش برجسته شخصیت‌های مثبت و منفی فیلم جنگ ستارگان بر روی بیسکوئیت‌های جدید اورئو است که در نوع خود می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. همچنین کرم بین بیسکوئیت‌های جدید Oreo با بلورهای شکر Kyber ترکیب شده که از بلورهای موجود در یکی از سیاره‌های فیلم الهام گرفته شده است.

جمع‌بندی

بازاریابی با طراحی محصول جذاب Oreo برای نسل Z تنها به این برند محدود نمی‌شود و شرکت‌ها و برندهای زیادی از راهکار‌های خلاقانه برای معرفی محصولات جدید خود استفاده کرده اند. بسته بندی و عرضه محصول با الهام از فیلم و دیگر محتواهای محبوب و پرطرفدار، یکی از تکنیک‌های موثر بازاریابی به شمار می‌رود. با استفاده از این تکنیک‌ها، شرکت مربوطه می‌تواند ارتباط عمیق‌تری با مشتری برقرار کرده و اعتبار خود را نزد مصرف کنندگان افزایش دهد. همچنین در چنین حرکت‌های خلاقانه ای، می‌توان حس مثبت و جذابی را به مشتریان منتقل کرد.

منبع: دی ام برد

افزایش ۹ درصدی بودجه بازاریابی آدیداس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9556

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.