به گزارش شانا و به نقل از نتورک نیوز، مدیر بازاریابی شرکت ملی حفاری ایران درباره بازاریابی در نمایشگاه نفت بیان کرد: بیست و هفتمین دوره از نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش ایران میتواند بهترین فرصت جهت توسعه همکاری، بازاریابی و تبادل تجربه با شرکتهای دیگر از جمله کمپانیهای خارجی و داخلی باشد.
«جهانگیر شجاعی» به مباحث بازاریابی اشاره کرد. سپس در رابطه با برگزاری آن گفت: این نمایشگاه قادر است تا زمینه ساز انواع همکاری با شرکتهای دانش بنیان، در زمینه ساخت قطعات باشد. همچنین در موضوع بازاریابی برای شرکت نیز فرصتهای همکاری در حوزههای عملیاتی و پشتیبانی شامل دکل داری را فراهم کند.
همکاریهای بینالمللی شرکت ملی حفاری
مدیر بازاریابی در نمایشگاه نفت و سرگروه همکاریهای بینالمللی شرکت ملی حفاری نسبت به همکاری با دیگر شرکتهای نفتی اعلام آمادگی کرد. وی به امضای دو تفاهم نامه و یک توافقنامه در موضوع «ارائه خدمات حفاری» اشاره داشت.
او اضافه کرد: داشتن ۷۰ دستگاه حفاری سنگین و فوق سنگین در کنار تجهیزات و امکانات لازمه جهت ارائه خدمات فنی شرایطی را به وجود آورده که نشان میدهد این شرکت توان ارائه خدمات عملیاتی را دارد. این شرکت همچنین همسو با این امر، در بحث آموزشی نیز میتواند پذیرای کارشناسان حفاری از دیگر کشورهای نفتخیز باشد.