به گزارش خبرگزاری ایمارکتور و به نقل از نتورک نیوز، کلید اصلی در روشهای ارتباطی اهمیت زیادی برای شرکتها دارند. برای هر مجموعه و هر مدیر، ارتباطات موثر بسیار حیاتی به نظر میرسد. تجربه نشان داده است که ارتباطات برتر معمولاً نمایانگر رهبری قوی و برتری عمومی مجموعه میباشد. اطلاع به دست آوردن از بهترین شیوههای ارتباطی در مدیریت بحران برای شرکتها و مدیرانشان، از اهمیت بالایی برخوردار است.
در ارتباطات خود حد و مرز بگذارید
کلید اصلی در روشهای ارتباطی، رعایت حد و حدود است. اخبار خوب را بیش از حد انتشار ندهید و اخبار بد را بیش از حد پنهان نکنید. هرچند اشتراکگذاری اخبار خوب همیشه آسان و خوشایند به نظر میرسد، اما انتقال به موقع و شفافیت در مورد اخبار بد یا خطرات احتمالی اهمیت زیادی دارد. در مدیریت بحران، حائز اهمیت است که در هر یک از این اقدامات به افراز و نشیب نپردازید. به عنوان مثال، اگر به عنوان مدیر یک شرکت قصد جذب سرمایه را دارید، علاوه بر نکات مثبت و سود این سرمایهگذاری، مخاطرات و ریسکهای آن را به صورت مناسب و منطقی مطرح کنید. این کار باعث حفظ اعتماد سرمایهگذاران به کسب و کار شما میشود.
منبع: imarketor