2

لیدر بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 3786
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱
لیدر بازاریابی شبکه ای

لیدر بازاریابی شبکه ای اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شغل لیدر بازاریابی شبکه ای علاقه دارید و میخواهید در این حوزه مهارت کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم از خواندن ادامه این مطلب غافل نشوید. در ابتدا باید بر روی هدف خود تمرکز کنید. با تمرکز‌برای روی اهداف و […]

لیدر بازاریابی شبکه ای

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به شغل لیدر بازاریابی شبکه ای علاقه دارید و میخواهید در این حوزه مهارت کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم از خواندن ادامه این مطلب غافل نشوید. در ابتدا باید بر روی هدف خود تمرکز کنید. با تمرکز‌برای روی اهداف و خواسته شما می توانید به موفقیت های لازم برسید و افراد موفق را در تیم‌خود جای دهید.

افراد موفق در زمینه لیدر بازاریابی ابتدا زندگی لیدرهای بزرگ در سطح دنیا راخوانده و آن‌را سرمشق خود قرار داده اند. این افراد با انتخاب این مسیر توانسته اند مهارت های لازم برای لیدرشیپ را پیدا کنند و به طور پیوسته تلاش می کنند تا مهارت های خود را تقویت کنند. در نظر داشته باشید که یادگیری مسیری است که هیچ گاه به پایان نمی رسد. در این مسیر شما می توانید هر رور بهتر از دیروز خود باشید.

بازاریابی شبکه و لیدر

۱ لیدرشیپ در مقابل مدیریت |لیدر بازاریابی شبکه ای

گاهی اوقات برای مدیران در بازاریابی شبکه ای این مشکل پیش می آید که در تیم خود تکثیر ندارند یا افراد تیم بر طبق گفته کارفرمایان عمل نمی کنند.

معمولا این دو مورد یکی از معمول ترین مشکلاتی است. که برای مدیران بازاریابی شبکه ای اتفاق می افتد. دلیل اصلی رخ دادن این علت این است که مدیران تفاوت لیدرشیپ و مدیریت را نمی دانند و نمی توانند آن طور که باید، کارمندان را راهنمایی کنند. در ادامه با مفهوم‌ بیشتر این دو واژه آشنا خواهیم شد.

لیدرشیپ به معنای این است که افراد تیم بدون هیچ گونه وابستگی تمام کارهایی که لازم است را انجام دهند. به زبان ساده تر می توان گفت که لیدر شیپ به معنای بی انگیزه نبودن افرا تیم و نبود عملکرد در دیگران می باشد. در لیدر شیپ مدیران بر نحوهی عملکرد افراد نظارت کامل دارند و به دنبال پیشرفت در کار هستند.

همچنین آنان بر زمان نیز مدیریت کامل دارند که همین مورد باعث افزایش بازدهی در تیم می شود. یک لیدر موفق کسی است که به طور پیوسته به دنبال ایجاد موفقیت هستند. این امر باعث ایجاد انگیزه در کارکنان می شود و به آن ها نشان می دهد که امکان رشد کردن وجود دارد.

لیدرسازی

۲- لیدرسازی

همه افراد می خواهند در کاری که انجام‌ می دهند موفق باشند. اما برخی از افراد برای رسیدن به موفقیت و آن چه که آرزویش را دارند به اندازه کافی تلاش نمی کنند. برخی از لیدرها این برنامه را دارند که برای ساختن و پیشرفت تیم‌خود تلاش کنند. سپس برای رسیدن به این هدف  از افرادی کمک می گیرند که پتانسیل لیدر بودن رادر خود دارند. این که بخواهند از تک تک افراد حاضر درگروه یک لیدر بسازند کاری بسیار وقت گیر و گاهی اوقات بیهوده است.

سواستفاده لیدر ها از جایگاهشان!

۳-میزان تاثیر گذاری لیدرها را افزایش دهند.

  • لیدرها سعی می کنند از افرادی که استعداد لازم را دارند لیدر بسازند. افزایش محبوبیت و تاثیر گذاری این افراد در تیم باعث خوشحالی آن ها می شود.
  • اگر شما لیدر یک تیم هستید. افراد تیم شما تنها کاری که انجام می دهند ادیفای کردن است باید بگوییم که این افراد لیدر نیستند و نمی توانند در تیم تاثیر گذار باشند.
  • در این حالباید به اعضای تیم کمک کنید. تا تاثیرگذاری و و مهارت های لیدرشیپ بیشتری داشته باشند. در این صورت است که شما می توانید آن ها را جایگزین خود کنید. یکی از کار هایی که بستر مناسبی برای رشد لیدر ها می باشد نتورک مارکتینگ است.

 

رهبر شدن در بازاریابی شبکه ای

۴– درک کامل از مفهوم بیزینس.

برای این که بتواتید درک ‌کاملی از مفهوم‌ بیزنس داشته باشید نباید خودتان را به کسب اطلاعات درباره بازاریابی شبکه ای محدود کنید. باید بتوانید مفهوم بیزینس را به طور کلی درک کنید.برای درک ‌بهتر می توانید زندگی نامه افراد بزرگ را بخوانید. خواندن این مطالب به شما کمک می کند افرادی که بیزینس های دیگری دارند را جذب کنید.

افرادی که اسکپت های بهتری دارند در زندگی موفق تر هستند. این گونه افراد ارزش وقت و پول‌ خود را می دانند و می توانند باعث رشد و موفقیت خود و تیم شوند.

لیدر بهتر

نکاتی که دانستن آن باعث می شود لیدر بهتری باشید.

خواندن و بروز نگه داشتن مطلب و دانسته های خود را فراموش نکنید. این کار باعث می شود در زمینه تخصصی خود پربار تر باشید. و از غافله پیشرفت و موفقیت عقب نمانید. سعی کنید در کار خود از کلماتی که بار منفی دارند استفاده نکنید و ازدید مثبت به همه چیز نگاه کنید.

سعی کنید نزدیک افرادی باشید که به توقفات شما تزدیک تر هستند. این امر شاید ساده به نظر برسد. ولی می تواند مهارت های مختلفی را در شما تقویت کند. در آخرامکان ندارد برای مدتی با لیدرها همراه باشید و خودتان لیدر نشوید.

برای مطالعه بیشتر: روش های بازاریابی شبکه ای

سواستفاده لیدر ها از جایگاهشان!

سواستفاده لیدر ها از جایگاهشان!

گاهی اوقات ممکن است برخی از لیدرها از جایگاه و اختیارات خودشان سو استفاده کنند. گسترش این امر باعث تبدیل شدن آن به یک معضل بزرگ در زمینه بازاریابی شبکه ای شده است. گاهی اوقات پیش امده است که این امر باعث ایجاد موانع بسیاری را بر سر راه فعالیت قانونی بازاریابان شده است.

لیدرها در شکت هایی که مشغول به کار هستتد. دارای دو نقش کلیدی هستند.

  • ۱–  حمایت از بازاریابان شبکه ای به منظور اجرای صحیح و اصولی فرآیند بازاریابی.
  • ۲- کمک کردن در اجرای خط مشی شرکت ها.

اما سوء استفاده در انجام این وظایف از سوی لیدر ها باعث ایجاد مشکلاتی می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  • دریافت اطلاعات حساب بانکی بازاریابان شبکه ای بدون اطلاع آن ها.
  • از ورود بازاریابان به شعب جلوگیری شود.
  • ارتباط مستقیمی بین بازاریابان و شرکت ها وجود ندارد.
  • تبانی با برخی بازاریابان به منظور انتقال جایگاه.
  • هر فردی قبل از شروع کردن فعالیت‌ خود در شرکت باید آیین نامه مصوب و ضوابط را بداند تا باعث ایجاد مشکلات بیشتر نشود.
  • افراد باید در حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی خود بسیار محتاط باشد آن ها را در اختیار هیچ کس قرار ندهند.

ممنون که تا انتهای  مطلب لیدر بازاریابی شبکه ای همراه نتورک نیوز بودید.

 

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.