3

تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی

  • کد خبر : 9497
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی

اخیراً در برخی وب سایت‌های ایرانی، تبلیغات محصولات شرکت ال جی به چشم می‌خورند که با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی، در نوع خود قابل توجه است. به گفته فعالان بازار لوازم خانگی ایران، سهم کالای قاچاق قابل توجه است. احتمالاً شرکت ال جی با این اینکار قصد دارد مشتریان داخل ایران را ترغیب کند […]

اخیراً در برخی وب سایت‌های ایرانی، تبلیغات محصولات شرکت ال جی به چشم می‌خورند که با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی، در نوع خود قابل توجه است. به گفته فعالان بازار لوازم خانگی ایران، سهم کالای قاچاق قابل توجه است. احتمالاً شرکت ال جی با این اینکار قصد دارد مشتریان داخل ایران را ترغیب کند که محصولاتش را حتی به صورت قاچاق خریداری کنند. احتمال دوم برای تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی این است که LG با این کار سعی دارد ممنوعیت محصولاتش به ایران از خاطر مصرف کنندگان ایرانی برود. در هر دو سناریو، نتیجه چیزی جز افزایش فروش محصولات ال جی نخواهد بود.

معرفی شرکت ال جی

تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی موجب شده با وجود ممنوعیت واردات لوازم خانگی، بار دیگر نام این شرکت مورد توجه قرار بگیرد. ال جی یک شرکت صنایع الکترونیکی چند ملیتی کره‌ای بوده که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی به حساب می‌آید. تاریخ تاسیس شرکت LG به اکتبر سال ۱۹۵۸ بازمی گردد که ابتدا با نام گلداستار به همگان معرفی شد.

تبلیغات کلیکی برند LG در سایت‌های ایرانی

این برند باسابقه کره ای، در صنایعی همچون محصولات الکترونیکی، شیمی و مخابرات فعال است. همچنین ال جی چهارمین هولدینگ بزرگ کره جنوبی محسوب می‌شود. ال جی در طول سال‌ها فعالیت خود، محصولات باکیفیتی در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله محصولات لوازم بهداشتی، لوازم خانگی الکترونیکی، گوشی‌های هوشمند و… به بازار ارائه کرده است.

شعار اصلی ال جی در سال‌های اخیر Life’s Good بوده که از اهداف آن می‌توان ایجاد ارزش برای مشتری و حفظ کرامت انسانی را نام برد. تمامی این اهداف و چشم اندازها بر اساس سیستم مدیریتی شرکت ال جی تدوین شده‌اند و در تمامی زیرمجموعه‌های این کمپانی تصویب و اجرا شده است. همچنین ال جی برای زیرمجموعه‌های خود، مسئولیت‌های اجتماعی مشخصی را تعیین کرده است که ۴ بخش تولید محصولات سبز، تولید و توزیع واکسن، کمپین‌های مبارزه با سوء تغذیه کودکان و مدیریت سبز را شامل می‌شود.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.