0

توسعه ناب مشتری در بازاریابی

  • کد خبر : 8668
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
توسعه ناب مشتری در بازاریابی

به گزارش خبرگزاری عصر ایران و به نقل از نتورک نیوز، تحقیقات اخیر در زمینه توسعه ناب مشتری در بازاریابی نشان می‌دهد که میزان موفقیت ایده‌ها در صنایع مختلف اغلب زیر ۵۰ درصد قرار دارد. این موضوع در شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت نیز تأیید شده است، زیرا تنها حدود یک سوم از ایده‌ها توانسته‌اند معیارهای […]

به گزارش خبرگزاری عصر ایران و به نقل از نتورک نیوز، تحقیقات اخیر در زمینه توسعه ناب مشتری در بازاریابی نشان می‌دهد که میزان موفقیت ایده‌ها در صنایع مختلف اغلب زیر ۵۰ درصد قرار دارد. این موضوع در شرکت‌های بزرگ مانند مایکروسافت نیز تأیید شده است، زیرا تنها حدود یک سوم از ایده‌ها توانسته‌اند معیارهای بهبودی که برای پیشرفت محصول مطرح شده بودند، را برآورده کنند.

توسعه ناب مشتری در بازاریابی

تاثیر نوع محصول بر تعداد مشتری

پیرو مبحث توسعه ناب مشتری در بازاریابی باید گفت که اگر محصول مورد توجه مشتریان قرار نگیرد، این مطلب باعث شکست محصول می‌شود. بنابراین، منطقی نیست که اکثر زمان و تلاش را در بهینه‌سازی و گسترش محصول صرف کنیم. بهتر است زمان بیشتری را به توسعه مشتریان اختصاص دهیم تا توسعه محصول.

آیا نباید حداقل به همان اندازه‌ای که برای توسعه محصول وقت می‌گذاریم، به درک مشتریان خود نیز وقت کافی اختصاص دهیم؟ باید به اندازه کافی زمان صرف کنیم تا نیازها و مشکلات مشتریان را به خوبی درک کنیم و به طور خاص راه حل‌هایی را برای مسائل مشتریان تعیین کنیم.

استفاده از رویکرد توسعه ناب مشتری می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مؤثر برای این کار ارائه شود. این رویکرد ناب، با چالش کردن فرضیات ابتدایی شما در مورد مشتریان، نیازها و رفتارهای آن‌ها، به کاهش ریسک‌های کسب و کار کمک می‌کند و راه‌حل‌هایی مناسب برای مسائل مشتریان را ارائه می‌دهد.

منبع: عصر ایران

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.