1

بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

  • کد خبر : 6899
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری آنا و به نقل از نتورک نیوز، رسول رحمتی نودهی، در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری آنا گفت: لازم است تا هر چه سریع‌‌تر، با بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولات تولیدی این کمپانی‌ها مورد توجه قرار گیرند. سوالی که در این گفت‌و‌گو مطرح شد، آن بود که آیا […]

به گزارش خبرگزاری آنا و به نقل از نتورک نیوز، رسول رحمتی نودهی، در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری آنا گفت: لازم است تا هر چه سریع‌‌تر، با بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان، محصولات تولیدی این کمپانی‌ها مورد توجه قرار گیرند. سوالی که در این گفت‌و‌گو مطرح شد، آن بود که آیا شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی از نظر فنی از توانایی‌های لازم برخوردار هستند؟ نودهی نیز پاسخ داد: این قابلیت تا حد بسیار بالایی در کشور ما و شرکت‌های مربوطه وجود دارد.

بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان

دغدغه دولت برای دانش‌بنیان شدن امور صنعت بیمه

رحمتی نودهی تصریح کرد: دولت با دغدغه جدیدی برای دانش‌بنیان شدن امور صنعت بیمه مواجه است. در سالیان گذشته، خواسته‌ اصلی بیمه مرکزی از کارشناسان، دانش‌بنیان‌شدن فرآیند‌ها در این صنعت بوده است. کارشناس این صنعت عنوان کرد: صنعت بیمه درواقع پژوهشکده‌ای دارد که لازم است تا با اجرایی‌شدن فرآیند‌ها با روش دانش‌بنیانی را به بدنه صنعت بیمه تزریق بنماید

برنامه منظم و بلندمدتی باید در کمپانی‌های بیمه، جهت عبور از وضعیت کنونی وجود داشته باشد. کارشناس صنعت بیمه به بهره‌گیری از بازاریابی برای نهادینه شدن محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد و گفت سازمان‌های تنظیم‌گر باید به فعالین این حوزه یاری برسانند

منبع: https://khabarban.com/a/37905683


بیشتر بخوانید

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.