0

کمپین دستمال کاغذی کلینکس

  • کد خبر : 8467
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کمپین دستمال کاغذی کلینکس

به گزارش imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، کمپین دستمال کاغذی کلینکس توانسته است تعداد زیادی از افراد را به مشتری‌هایی وفادار تبدیل کند. برند کلینکس (Kleenex) با توجه به اهداف مسئولیت اجتماعی سازمانی (CSR) خود، به اجرای یک تحقیق اجتماعی (social experiment) جذاب پرداخته است. این کمپین، با عنوان “به اشتراک گذاشتنِ مراقبت” […]

به گزارش imarketor.com و به نقل از نتورک نیوز، کمپین دستمال کاغذی کلینکس توانسته است تعداد زیادی از افراد را به مشتری‌هایی وفادار تبدیل کند. برند کلینکس (Kleenex) با توجه به اهداف مسئولیت اجتماعی سازمانی (CSR) خود، به اجرای یک تحقیق اجتماعی (social experiment) جذاب پرداخته است. این کمپین، با عنوان “به اشتراک گذاشتنِ مراقبت” یا “ShareCare”، سعی در آگاه‌سازی افراد دارد تا به هم‌نوعان خود توجه کنند و در مراقبت از یکدیگر به نقش بپردازند.

کمپین دستمال کاغذی کلینکس

ویدیو مرتبط به کمپین دستمال کاغذی کلینکس

این کمپین با یک ویدئو معرفی شده است که در آن، در یک ایستگاه مترو، یک فرد در حال عطسه کردن قرار دارد و مشاهدگان از او دور می‌شوند. این واکنش انسانی کاملاً قابل توقع است، زیرا در شرایط مشابه، بسیاری از ما همین رفتار را اتخاذ می‌کنیم.

در این تحقیق اجتماعی، کلینکس دستمال‌کاغذی جیبی دوتکه‌ای را آماده کرده است و آن را به افراد ورودی ایستگاه قطار به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. این دستمال دوتکه دارای بخشی است که نوشته “برای شما” و بخش دیگر “برای دیگران” را دارد.

در ادامه، وقتی این افراد وارد مترو می‌شوند، یک فرد بازیگر به سمت آن‌ها می‌رود و عطسه می‌کند. جالب است که رفتار افراد تغییر می‌کند و با نگاه به دستمالی که در دست دارند، قسمتی از آن را با فرد عطسه‌زده به اشتراک می‌گذارند.

بعد جدیدی که برندها در حوزه مسئولیت اجتماعی سازمانی خود مورد توجه قرار داده‌اند، بسیار موثرتر از گذشته است. به جز بحث‌های اسپانسرینگ یا حمایت مالی از پروژه‌های پژوهشی، فرهنگ‌سازی و توجه به مسائل اجتماعی در این حوزه، علاوه بر قابل تقدیر بودن، می‌تواند به مراتب در ذهن مخاطبان ماندگارتر باشد.

منبع: آیمارکتور

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.