0

ایران به دنبال بازاریابی دانش و توانمندی فضایی در بازارهای خارجی

  • کد خبر : 8968
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
ایران به دنبال بازاریابی دانش و توانمندی فضایی در بازارهای خارجی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نتورک نیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن اشاره به تاکید دولت در مورد حمایت از دانشمندان فضایی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم برای دانش فضایی دانشمندان خود بازاریابی مطلوبی در کشورهای دیگر داشته باشیم. مذاکراتی در این خصوص در حال […]

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نتورک نیوز، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن اشاره به تاکید دولت در مورد حمایت از دانشمندان فضایی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که بتوانیم برای دانش فضایی دانشمندان خود بازاریابی مطلوبی در کشورهای دیگر داشته باشیم. مذاکراتی در این خصوص در حال انجام است که در آینده نتایج آن اعلام خواهد شد. ایران به دنبال بازاریابی دانش و توانمندی فضایی در بازارهای خارجی است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام گیرد.

ایران به دنبال بازاریابی دانش و توانمندی فضایی در بازارهای خارجی

بازاریابی دانش و توانمندی فضایی

زارع‌پور گفت: در حال حاضر ظرفیت‌های کشور در این حوزه به اندازه‌ای رسیده است که بتوانیم از پرتابگرهایمان برای پرتاب ماهواره بهره ببریم و در این زمینه همکاری‌های لازم را با کشورهای دیگر در ساخت ماهواره‌های سنجشی داشته باشیم. این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و انتظار می‌رود در آینده عملی شود.

وزیر ارتباطات علاوه بر اشاره به این موضوع که ایران به دنبال بازاریابی دانش و توانمندی فضایی در بازارهای خارجی است، اظهار داشت: یکی از کارهایی که برای اولین بار در سال جاری صورت می‌گیرد این است که یک بسته ویژه تبلیغاتی برای نامزد‌های موردتایید شورای نگهبان در بستر سکوهای داخلی پیش بینی کرده ایم.

منبع: قدس آنلاین

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8968

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.