2

رتبه ایران در حوزه بازاریابی 1403

  • کد خبر : 8929
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
رتبه ایران در حوزه بازاریابی 1403

به گزارش خبر آنلاین به نقل از نتورک نیوز، محمدرضا موسوی عضو هیئت مدیره سندیکای داروهای منابع انسانی ضمن اشاره به توانمندی کشور در زمینه تولید ۷۰ درصد مواد اولیه دارویی و رتبه ایران در حوزه بازاریابی، بیان کرد: ایران در زمینه تأمین و تولید مواد اولیه دارویی ظرفیت لازم را دارد و می‌تواند به […]

به گزارش خبر آنلاین به نقل از نتورک نیوز، محمدرضا موسوی عضو هیئت مدیره سندیکای داروهای منابع انسانی ضمن اشاره به توانمندی کشور در زمینه تولید ۷۰ درصد مواد اولیه دارویی و رتبه ایران در حوزه بازاریابی، بیان کرد: ایران در زمینه تأمین و تولید مواد اولیه دارویی ظرفیت لازم را دارد و می‌تواند به قطب تولید مواد اولیه دارویی در دنیا تبدیل شود. با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در این زمینه می‌توان اشتغال‌زایی و ارزآوری قابل توجه‌ای را برای کشور فراهم نمود.

رتبه ایران در حوزه بازاریابی 1403

اهمیت تولید مواد اولیه دارویی در خودکفایی صنعت دارویی کشور

موسوی افزود: تولید مواد اولیه دارویی در زمینه خودکفایی صنعت دارویی کشور اهمیت بسزایی دارد و شرکت‌های دارویی داخلی تلاش کرده‌اند که با تولید مواد اولیه دارویی، تا درصد بالایی از وابستگی به مواد اولیه خارجی جلوگیری کنند. محمدرضا سعیدی مترجم کتاب «بازاریابی دارویی» نیز در زمینه بازاریابی دارو بیان کرد: متاسفانه بازاریابی دارو در ایران تنها به تبلیغات با قصد فروش بیشتر تقلیل پیدا کرده است.

طبق آمار جهانی، رتبه ایران در حوزه بازاریابی تا سه سال گذشته در میان ۱۳۷ کشور چیزی بین ۱۲۵ تا ۱۲۷ بوده است که جایگاه بسیار پایینی می‌باشد. سعیدی افزود: صنعت دارویی ایران متناسب با پیشرفت سخت افزاری، متاسفانه در در زمینه نرم افزاری رشد قابل توجه‌ای نداشته است که ما باید با تولید ادبیات و ارائه کتب مرتبط در حوزه بازاریابی به این هدف دست پیدا کنیم.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8929

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.