به گزارش خبرگزاری پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، صدیقه صباحی به عنوان مدیر ارشد فروش و بازاریابی بیمه ایران انتخاب شد. با اینکه مدت زمان زیادی از ورود صباحی به صنعت بیمه نگذشت؛ اما فعالیتهای موثر و درخشان او در این زمینه نشان دهنده عزم راسخ است. صباحی درباره نحوه آشنایی خود با صنعت بیمه گفت: سال ۱۳۹۸ بود که همسرم علی رحیمی زاد من را با صنعت بیمه آشنا کرد. وی ادامه داد: در همان روزهای ابتدایی آشنایی من با بیمه، همسرم مدیر فروش بیمه زندگی شرکت بیمه پاسارگاد بود. بعد از مدتی من هم تصمیم گرفتم که به طور جدی شروع کنم. پس از یک سال، در پاییز سال ۱۳۹۹ و همزمان با بازگشایی دفتر بازاریابی آرامش، همراه تیمی تحت مدیریت آقایان رحیمی و گودرزی با موسسه بیمه زندگی باران آشنا شدم.
نقاط قوت همکاری با شرکتهای بیمه
مدیر ارشد فروش و بازاریابی بیمه ایران تصریح کرد: تنوع خدمات و محصولات الکترونیکی موسسه بیمه باران در تصمیم بنده جهت پیوستن به این شرکت موثر بود. همچنین طی این ۳ سالی که بنده با شرکت باران همکاری داشتهام، با راهبری آقایان گودرزی و رحیمی تلاش داشتیم تا شبکه فروش آرامش را در تمام ایران گسترش دهیم.
صباحی اضافه کرد: در کنار همه این موارد، ما در حال جذب و آموزش نمایندگان فروش جدید میباشیم. وی با اشاره به برنامههای پیش روی خود افزود: هدف اصلی ما در دفتر بازاریابی ایجاد اشتغال برای کارجویان و ترویج فرهنگ بیمههای زندگی است. امیدوار هستیم که با کمک مدیران شبکه فروش شرکت باران این هدف محقق شود.
منبع: پول نیوز
بیشتر بخوانید