1

بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی

  • کد خبر : 8741
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نتورک نیوز، کتاب «مجموعه مقالات تحلیلی بر صادرات و واردات داروهای ارگانیک و مکمل های دارویی» نوشته دکتر ملیکا ملک آرا، پژوهشی است تا مسئله بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی به خوبی درک شود و یک حرکت مهم به سوی گسترش این بازار با ارزش […]

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نتورک نیوز، کتاب «مجموعه مقالات تحلیلی بر صادرات و واردات داروهای ارگانیک و مکمل های دارویی» نوشته دکتر ملیکا ملک آرا، پژوهشی است تا مسئله بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی به خوبی درک شود و یک حرکت مهم به سوی گسترش این بازار با ارزش باشد.

بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی

بررسی جایگاه صادرات گیاهان دارویی ایران

هدف این کتاب، بررسی بازاریابی صادرات گیاهان دارویی ایران در تجارت جهانی و ارزآوری آن است. این کتاب مشکلاتی که در حوزه تجارت گیاهان دارویی است را شناسایی کرده و راه حل‌هایی را برای بهتر شدن وضعیت آن و همچنین پیشنهاداتی جهت بهبود بازاریابی بین المللی صادرات گیاهان دارویی ارائه کرده است.

شما در این کتاب می‌خوانید که یک بازار باید متناسب با هدف گسترش صادرات گیاهان دارویی و همچنین برای به دست آوردن بیشتر و جلوگیری از خارج شدن ارز باشد. نکته مهم برای ماندگاری این اصل، حضور فعال و مستمر صادرکنندگان ایران با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در بازارهای هدف است. برخی موارد مانند برگزاری رویدادهای استارت آپی گیاهان دارویی، حول محور ایده‌های نوآورانه و خلاقانه می‌توانند جهت دهی مثبتی در این خصوص داشته باشند و کسب و کارهای نو را شکل دهند.

منبع: قدس آنلاین

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.