به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نتورک نیوز، محسن سیفی با اشاره به راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی بیان کرد: بانک صادرات ایران به منظور تقویت همکاری و استفاده از ظرفیتها و تجربیات ۷۲ساله خود در خدمت به واحدهای اقتصادی، به دستاوردهای بسیاری دست پیدا کرده است که از طریق زیرمجموعههای بانکداری جامع حاصل شده اند.
وی در این خصوص افزود: معاونت بانکداری جامع با تشکیل سه اداره کل بانکداری شرکتی، بانکداری خرد و بازاریابی و بانکداری اختصاصی، تجاری و مطالعه بازار تلاش کرده برخی ساختارهای کلان را از سال ۱۴۰۱ اصلاح نماید.
مدیریت درخواستها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی
سیفی ضمن اشاره به راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی افزود: مدیریت خواستهها و نیازهای مشتریان و واحدهای تولیدی، تامین مالی شرکتها و سازمانهای بزرگ از طریق انعقاد تفاهمنامههای کلان، تخصیص خط اعتباری و حضور در نمایشگاههای تخصصی با هدف حمایت صنایع و تقویت از جمله مهمترین دستاوردهایی به حساب میآیند که در این زمینه کسب شده اند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: اداره کل بانکداری خرد و بازاریابی به عنوان بخش مهم دیگری از بانکداری جامع، نسبت به گذشته بر جذب منابع مالی متمرکزتر بوده و توجه ویژهای به بازاریابی مشتریان جدید دارد.
منبع: آنا
- فیلتر وبسایت Knbteam.ir بدلیل فعالیت بدون مجوز بازاریابی شبکه ای
- فیلتر وبسایت etehadb.com بدلیل فعالیت بدون مجوز بازاریابی شبکه ای