0

راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی

  • کد خبر : 9036
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نتورک نیوز، محسن سیفی با اشاره به راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی بیان کرد: بانک صادرات ایران به منظور تقویت همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات ۷۲ساله خود در خدمت به واحد‌های اقتصادی، به دستاوردهای بسیاری دست پیدا کرده است […]

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نتورک نیوز، محسن سیفی با اشاره به راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی بیان کرد: بانک صادرات ایران به منظور تقویت همکاری و استفاده از ظرفیت‌ها و تجربیات ۷۲ساله خود در خدمت به واحد‌های اقتصادی، به دستاوردهای بسیاری دست پیدا کرده است که از طریق زیرمجموعه‌های بانکداری جامع حاصل شده اند.

وی در این خصوص افزود: معاونت بانکداری جامع با تشکیل سه اداره کل بانکداری شرکتی، بانکداری خرد و بازاریابی و بانکداری اختصاصی، تجاری و مطالعه بازار تلاش کرده برخی ساختار‌های کلان را از سال ۱۴۰۱ اصلاح نماید.

راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی

مدیریت درخواست‌ها و نیازهای مشتریان و واحد‌های تولیدی

سیفی ضمن اشاره به راه حل بانک صادرات ایران برای تولید و بازاریابی افزود: مدیریت خواسته‌ها و نیازهای مشتریان و واحد‌های تولیدی، تامین مالی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ از طریق انعقاد تفاهمنامه‌های کلان، تخصیص خط اعتباری و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی با هدف حمایت صنایع و تقویت از جمله مهم‌ترین دستاوردهایی به حساب می‌آیند که در این زمینه کسب شده اند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: اداره کل بانکداری خرد و بازاریابی به عنوان بخش مهم دیگری از بانکداری جامع، نسبت به گذشته بر جذب منابع مالی متمرکز‌تر بوده و توجه ویژه‌ای به بازاریابی مشتریان جدید دارد.

منبع: آنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.