2

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟

  • کد خبر : 3885
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟ امروزه شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران بسیار رواج پیدا کرده اند. شرکت های مختلفی که در زمینه بازاریابی شبکه­ای فعالیت می­کنند، با ارائه محصولات گوناگون خود قصد دارند توجه مردم را به خود جلب کنند. با فروش این محصولات و استقبال مردم، کسب و کار این شرکت […]

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟

امروزه شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران بسیار رواج پیدا کرده اند. شرکت های مختلفی که در زمینه بازاریابی شبکه­ای فعالیت می­کنند، با ارائه محصولات گوناگون خود قصد دارند توجه مردم را به خود جلب کنند. با فروش این محصولات و استقبال مردم، کسب و کار این شرکت ها توسعه پیدا کرده است. افراد مبتدی که می­خواهند وارد بازاریابی شبکه­ای شوند و یا تصمیم گرفته­اند در حوزه نتورک مارکتینگ فعالیت کنند، باسوالات مختلفی مواجه­اند. یکی از این سوالات این است که بهترین شرکت نتورک مارکتینگ ایران در بین این تعداد شرکت فعال در این حوزه کدام است؟ برای این که پاسخ این پرسش را بیابید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تاکنون ۳۲ شرکت از بهترین شرکت های بازاریابی شبکه­ ای طبق آماررسمی ثبت شده است. این شرکت ها از بهترین ها را در ایران هستند و با اخذ مجوز در حال فعالیت ­اند. در قسمت زیر تعدادی از این شرکت ها را به شما معرفی کرده­ایم.

  • شبکه بادران گستران
  • ابرتجارت کهکشان
  • بازاریابان ایرانیان زمین
  • پارس نیوشانیک
  • خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز
  • میزاث نفیس دست ها
  • تکسو یا همان تلاش کاران سرمایه وزین

شرکت های بازاریابی شبکه ای ایرانی

اصول ارزیابی بهترین شرکت های بازاریابی در ایران

چند اصول کلی بر روی رتبه بندی شرکت ها اثرگذار است. در رتبه بندی شرکت های بازاریابی­ شبکه ای که در سراسردنیا انجام می­گیرد، یک اصول رتبه بندی در این فرایند مدنظر است که در ادامه به آنها اشاره می­کنیم:

طرح درآمدی شرکت

در بعضی شرکت ها، تعداد کمی از اعضا که در بالای هرم هستند سود کلان می­گیرند. اما دیگر افراد در قسمت های پایین هرم، سود یا پورسانت ناچیزی دریافت می­کنند. در طرح درآمدی شرکت این مورد بسیار توجه قرار گرفته است. خرده فروشی و پرداخت پورسانت متناسب با شرایط در این طرح مورد بررسی و  دارای اهمیت است.

محصولات شرکت

محصولات شرکت دومین معیار حائز اهمیت است. اغلب شرکت هایی که در بخش های قبلی به آنها اشاره کردیم خودشان محصولات خود را تولید می­کنند. این موضوع به این معناست که محصولات منحصربفرد این شرکت ها از جانب سایر شرکت ها ارائه نمی­شود. علاوه بر منحصربفرد بودن قیمت کالاها، میزان کیفیت آنها نیز در سنجش شرکت نقش مهمی دارد. در صورتی قیمت کالا مطلوب است که در بازار از سایر کالاهای مشابه قیمت بالاتری نداشته باشد و بتواند رضایت مشتری را کسب کند.

سابقه شرکت

شرکت باید قوانین و مقررات مصوب را رعایت نماید. این یک معیار مهم است که سلامت قانونی و اخلاقی شرکت را نشان می­دهد. اگر شرکت خود را موظف به رعایت قوانین بداند، مورد اعتماد بازاریابان برای فعالیت قرار می­گیرد. شرکت هایی که موارد بیان شده را مدنظر خود قرار دهند، به شرکت هایی قانون مدار و اخلاق مدار شناخته می­شوند. همچنین بازاریابان این شرکت ها نیز به هدف هایشان به آسانی دست می­یابند.

رضایت بازاریاب و مشتریان

نکته­ی مهمی که در شرکت های مختلف دنیا همواره موردتوجه بوده، رضایت مشتری و بازاریاب است. این مورد یک معیار مهم در رتبه­ بندی شرکت های بازاریابی شبکه ای به حساب می­آید. یک شرکت می­تواند خدمات مختلفی به بازاریاب های خود ارائه کند:

  • ارسال به موقع کالاها
  • پاسخگویی سریع و به موقع هنگام پرداخت پورسانت بازاریابان
  • فراهم کردن زیرساخت های مطلوب جهت فعالیت بازاریابان( مانند تاسیس شعب در شهر های مختلف جهت راحتی کار بازاریابان)
  • افزایش سطح علمی بازاریابان با برگذاری همایش های آموزشی و ارائه جزوات مرتبط یکسان در سراسر کشور

شرکت بازاریابی شبکه ای میراث نفیس دست ها

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟

در ادامه قصد داریم با توجه به معیارهایی که در بخش قبلی معرفی شد، بهترین شرکت های بازاریابی شبکه­ای در ایران را معرفی کنیم.

پنبه ریز

پنبه ریز که نام کامل آن خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز است، بهترین شرکت نتورک مارکتینگ ایران در زمینه بهداشتی به حساب می ­آید. این شرکت از قدیمی­ ترین ها درحوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. از محصولات شرکت پنبه­ ریز می­توانیم به محصولات زیبایی، بهداشتی و مراقبتی، سلولزی، خوراکی، خوشبوکننده و پک های ترکیبی مو و زیبایی اشاره کنیم.

تکسو

از دیگر شرکت های فعال در زمینه بازاریابی می­توانیم تکسو را نام ببریم. این شرکت با استقبال مطلوبی مواجه شده و در حوزه بازاریابی از بهترین ها به حساب می­آید. محصولات شرکت تکسو نیز شامل دمنوش ها و لوازم بهداشتی گوناگونی است. از محصولات شرکت تکسو می­توانیم دمنوش، چای، ادویه جات، عسل، شامپو، عطر و ادکلن، لوسیون و کرم، حوله و لوازم آشپزی را نام ببریم.

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟ تکسو

بادران گستران

این شرکت از بهترین ها در حوزه بازاریابی شبکه­ای به حساب می­آید که دارای اهمیت خاصی است. این شرکت از قدیمی ترین هاست و پیشرفت آن به قدری بود که در برخی شهرهای کوچک همزمان دو شعبه فعال داشت! همچنین بادران گستران دارای یک تیم فوتبال نیز هست. مواردی که ذکر شد نشان از موفقیت قابل توجه این مجموعه بزرگ و قدرتمند است. البته در طی زمان گذشته با افت کلی جریان بازاریابی شبکه ای این شرکت نیز با کمی نزول روبرو شده است. از محصولات شرکت بادران گستران می­توانیم به محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و مو، انواع شوینده ­ها و محصولات سلولزی اشاره نماییم.

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟ بادران گستر

نیوشانیک

از دیگر شرکت های قدیمی که در حوزه بازاریابی فعال است، می­توانیم شرکت نیوشاتیک را معرفی کنیم. نیوشاتیک در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و چون بازاریابی شبکه­ای در سال ۹۱ در ایران مجاز گردید، در این حوزه فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در زمینه قهوه و دمنوش بهترین شرکت بازاریابی ایران است و محصولات منحصربفردی را ارائه می­کند. از محصولات شرکت نیوشاتیک می­توانیم انواع چای سبز، چای سیاه، دمنوش ها، پودر قهوه و پودر شکلات را نام ببریم.

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟ نیوشاک

بیز، بازاریابی ایران زمین

بیز یا همان بازاریابی ایران زمین از قدیمی ترین ها  در این حوزه است. این شرکت در برخی محصولات بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران محصوب می­شود. شرکت بیز محصولاتی نظیر لوازم خانگی، دستگاه تصفیه آب، انواع شوینده های بهداشتی و پک های آرایشی بهداشتی، کتاب های آموزشی، ساعت، منسوجات،  قهوه های گائودرما و انواع مواد غذایی از جمله غذای آماده، ادویه جات، چاشنی و خرما را بازار عرضه می­کند.

شرکت های نتورک مارکتینگ در ایران کدامند؟ بیز

نفیس دست ها

این شرکت در دسته تازه وارد ها در حوزه بازاریابی شبکه ای محسوب می­شود. فعالیت آن سطح متوسطی داشته است. چندان سیر نزولی و یا سیر صعودی چشمگیری در فعالیت آن دیده نمی­شود. از محصولات شرکت نفیس دست­ها می­توانیم بلک بری، مورال کاپ، پرستوم، تاپ شاپ، ام ان دی، سوپراستار، بارلکا، آروماتیک و محصولات آموزشی را نام ببریم.

بازاریابی شبکه ای و شرکت میراث نفیس دست ها

 

کلام پایانی

امروز این مقاله سعی کردیم شما را با شرکت های نتورک مارکتینگ ایرانی آشنا کنیم. اگر تابحال تجربه همکاری با آنها را داشته اید، خوشحال می شویم که تجربه تان را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر علاقه مند به آشنایی با سایر مفاهیم و اصول بازاریابی شبکه ای هستید، می توانید سایر مقالات موجود در نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.