2

مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

  • کد خبر : 8984
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، منیژه یادگاری سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی ضمن اشاره به تاثیر جشنواره‌های فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار، درباره مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار نیز نکاتی را بیان کرد. شرکت بیمه رازی یکی […]

به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، منیژه یادگاری سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی ضمن اشاره به تاثیر جشنواره‌های فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار، درباره مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار نیز نکاتی را بیان کرد. شرکت بیمه رازی یکی از زیرشاخه‌های هلدینگ تات بوده که ارتباط تنگاتنگی با دیگر شرکت‌های اقتصادی و تجاری این مجموعه دارد.

مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

مدیریت بازاریابی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار

یادگاری به مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار معتقد است و نگاه ویژه‌ای به چرخش‌های استراتژیک در راستای جذب حداکثری بیمه نامه‌های خرد دارد. وی افزود: یکی از مهمترین برنامه ‌های بیمه رازی این است که با حضور در نمایشگاه ها، توانایی مذاکره و بازاریابی شرکت فروش خود را افزایش دهد و موجب ارتقا سطح ارتباط با بیمه گذاران خرد شود.

سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی در این راستا گفت: در کنار نمایشگاه ها، جشنواره‌ های مختلفی با توجه به نیاز بازار طراحی و اجرایی شده‌اند که در ماه گذشته جشنواره پیشتاز بیمه رازی، با هدف افزایش سطح عملکرد نمایندگان برگزار شد.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.