به گزارش تسنیم به نقل از نتورک نیوز، منیژه یادگاری سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی ضمن اشاره به تاثیر جشنوارههای فروش بر معرفی انواع بیمه نامه به مشتریان خرد و توسعه بازار، درباره مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار نیز نکاتی را بیان کرد. شرکت بیمه رازی یکی از زیرشاخههای هلدینگ تات بوده که ارتباط تنگاتنگی با دیگر شرکتهای اقتصادی و تجاری این مجموعه دارد.
مدیریت بازاریابی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار
یادگاری به مدیریت بازاریابی بیمه رازی برای پاسخگویی مناسب به نیاز بازار معتقد است و نگاه ویژهای به چرخشهای استراتژیک در راستای جذب حداکثری بیمه نامههای خرد دارد. وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های بیمه رازی این است که با حضور در نمایشگاه ها، توانایی مذاکره و بازاریابی شرکت فروش خود را افزایش دهد و موجب ارتقا سطح ارتباط با بیمه گذاران خرد شود.
سرپرست مدیریت بازاریابی و توسعه بازار بیمه رازی در این راستا گفت: در کنار نمایشگاه ها، جشنواره های مختلفی با توجه به نیاز بازار طراحی و اجرایی شدهاند که در ماه گذشته جشنواره پیشتاز بیمه رازی، با هدف افزایش سطح عملکرد نمایندگان برگزار شد.
منبع: تسنیم