0

روش های بازاریابی بیمه و موفقیت در این مسیر

  • کد خبر : 4546
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۵۷
روش های بازاریابی بیمه و موفقیت در این مسیر

هر کسب و کاری برای رشد نیاز به روش‌های بازاریابی عالی دارد. زمانی که سود شما به یک جریان ثابت از سرنخ‌های جدید بستگی دارد، یافتن روش های بازاریابی بیمه برای جذب مشتریان بالقوه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. خوشبختانه، ماندن در صدر روندهای بازاریابی بیمه می‌تواند به شما کمک کند تا بازی تولید سرنخ خود […]

هر کسب و کاری برای رشد نیاز به روش‌های بازاریابی عالی دارد. زمانی که سود شما به یک جریان ثابت از سرنخ‌های جدید بستگی دارد، یافتن روش های بازاریابی بیمه برای جذب مشتریان بالقوه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. خوشبختانه، ماندن در صدر روندهای بازاریابی بیمه می‌تواند به شما کمک کند تا بازی تولید سرنخ خود را افزایش دهید.

چه یک آژانس بیمه را اداره کنید و چه به تنهایی کار کنید، بازاریابی آنلاین یکی از روش‌های بازاریابی بیمه بعدی است که باید آن را کشف کنید. بسیاری از شرکت‌های بیمه در سازگاری با نیازهای خریداران آنلاین شکست می‌خورند، که فرصت بزرگی را برای درخشش شما فراهم می‌کند. نمایندگانی که خود را در صفحات وب در دسترس عموم قرار می‌دهند می‌توانند به منبعی مناسب برای کسی که به کمک بیمه نیاز دارد تبدیل شوند. در این مقاله، روش های بازاریابی بیمه را ارائه خواهیم کرد که می‌توانید از آنها برای برجسته شدن در صنعت بیمه استفاده کنید.

روش‌های بازاریابی بیمه

بخش بزرگی از یک نماینده موفق بیمه، ایجاد شبکه شماست. برای سیاست‌های فروش بیشتر، باید دائماً افرادی را برای فروش پیدا کنید. روش‌های بازاریابی بیمه مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا به اعضای بیشتری از مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و مشتریانی را که قبلاً داشتید دوباره جذب کنید. همانطور که روش‌های بازاریابی بیمه زیر را به کار می‌گیرید، کسب و کار شما با نتایج فوق العاده ای سود خواهد کرد.

بازاریابی ارجاعی

بازاریابی ارجاعی

یکی از قدرتمندترین روش های بازاریابی بیمه شما پایگاه مشتریان شماست. خریدارانی که توسط دوستان معرفی می‌شوند، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که به مشتری تبدیل شوند، که نشان می‌دهد توصیه‌های آنها چقدر موثر است. از طرف دیگر، مشتریانی که به آژانس بیمه شما وفادار هستند، چهار برابر بیشتر احتمال دارد که دوست خود را معرفی کنند. اگر می‌خواهید تعداد مشتریان جدید را به حداکثر برسانید، گاهی اوقات تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را تشویق کنید تا با یک برنامه ارجاع اقدام کنند.

هنگام تنظیم یک برنامه ارجاع، باید به پایگاه مشتریان خود برای هر خریداری که به کسب و کار شما مراجعه می‌کند و بیمه نامه خریداری می‌کند، یک پاداش فریبنده ارائه دهید.

بررسی آنلاین

بازاریابی ارجاعی فوق‌العاده مؤثر است، اما به تنهایی تضمین نمی‌کند که اخبار کسب و کار شما به سرعت پخش شود. اگر می‌خواهید پیام‌های مثبتی را که مشتریانتان درباره شما به اشتراک می‌گذارند تقویت کنید، باید یک روش بازاریابی بیمه داشته باشید که بررسی‌ها را در بازی قرار دهد.

هر روز، هزاران مخاطب می‌توانند نظرات را بخوانند، 93٪ از آنها تحت تأثیر گفته‌های خریداران شما هستند. بررسی‌ها تأثیر زیادی دارند، بنابراین اطمینان از داشتن جریان ثابت بازخورد واقعی در Google، فیس‌بوک و سایت‌های خاص صنعت می‌تواند به شما در ایجاد اعتماد و جلب مشتریان بیشتر بیمه کمک کند.

مشارکت در روش های بازاریابی بیمه

مشارکت در روش های بازاریابی بیمه

راه دیگری که می‌توانید ارجاع‌های مؤثر دریافت کنید، تماس با کسب‌وکارهای محلی است که رقبای مستقیم نیستند، اما همچنان مخاطبانی دارند که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید با یک شرکت حسابداری شراکت ایجاد کنید.

در این مشارکت، هر دوی شما می‌توانید به طور انحصاری یکدیگر را در جستجوی خدماتی مانند خدمات به مشتریان توصیه کنید. شما می‌توانید مشارکت را در وب سایت و رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید و در مقابل آنها نیز می‌توانند همین کار را انجام دهند.

البته مشارکت‌ها به فضای دیجیتال محدود نمی‌شود. شما و شرکایتان می‌توانید در حین چت حضوری با مشتریان یکدیگر را تبلیغ کنید، در این صورت مشارکت شما حتی سودمندتر می‌شود.

شبکه‌سازی حضوری

شبکه لینکدین

در حالی که شبکه‌سازی حضوری هنوز راهی مؤثر برای ایجاد روابط است، اما روزهای توزیع کارت‌های ویزیت برای به دست آوردن چند سرنخ پشت سر گذاشته شده است. این روزها، شما به راحتی می‌توانید به عنوان یک نماینده بیمه در لینکدین مارکتینگ کنید و به افرادی فراتر از منطقه مستقیم خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فراتر از لینکدین این روزها برای هر صنعتی تقریباً ضروری است. مشتریان از پلتفرم‌های اجتماعی نه تنها برای ارتباط، بلکه برای خرید و تحقیق نیز استفاده می‌کنند.

علاوه بر ارسال محتوای ارگانیک در هر پلتفرم و تعامل با فالوورها، نمایندگان بیمه می‌توانند از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند و کسب امتیاز در میان کاربرانی که صفحه آنها را دنبال نمی‌کنند، استفاده کنند.

در حالی که تبلیغات در هر پلتفرمی در دسترس است، اما ما سرمایه گذاری در تبلیغات هدفمند فیس بوک را بیشتر توصیه می‌کنیم. تبلیغات فیس بوک به شما کمک می‌کند تا مصرف کنندگانی را که قبلاً علاقه مند بوده اند و وب سایت بیمه شما را مرور کرده اند اما قدم بعدی را برای درخواست خدمات شما برنداشته باشند جذب کنید.

صفحات فرود صفحاتی در وب سایت آژانس بیمه

صفحات فرود

بیمه موضوع پیچیده ای است. هنگامی ‌که مصرف کنندگان برای درک آن نیاز به کمک دارند، بسیاری از آنها به اینترنت مراجعه می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند. صفحات فرود صفحاتی در وب سایت آژانس بیمه شما هستند که کلمات کلیدی مرتبط خاصی را هدف قرار می‌دهند که هرچه بیشتر باشد، بهتر می‌توانید به افرادی در بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید که فعالانه به دنبال بیمه هستند.

صفحات فرود شما می‌توانند به سوالات مربوط به انواع مختلف بیمه پاسخ دهند، مانند بیمه خودرو یا بیمه عمر و همچنین بر روی سیاست‌های ایالت‌های خاص و ارائه دهندگان بیمه ای که با آنها شریک هستید تمرکز کنند.

برای مطالعه بیشتر: بازاريابى بيمه چيست؟

تبلیغات PPC گوگل

تبلیغات PPC گوگل

همیشه لازم نیست منتظر بمانید تا صفحات فرود شما به طور ارگانیک به مشتریان در Google برسد. شما می‌توانید از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید تا آنها را به بالای صفحه‌های نتایج موتور جستجوی مرتبط (SERP) هدایت کنید.

این تبلیغات PPC به شما امکان می‌دهد با بودجه بازاریابی خود، مخاطبان خاصی را هدف قرار دهید. یک کمپین بازاریابی PPC می‌تواند مشتریان شما را در مدت زمان کوتاهی چند برابر کند.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی که می‌خواهید برای آنها رتبه بندی کنید، فقط محبوب ترین آنها را انتخاب نکنید. در حالی که “بیمه سلامت” ممکن است حجم جستجوی زیادی داشته باشد، هدف گذاری آن نیز می‌تواند بسیار گران باشد. هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص تر با حجم جستجوی کمتر، مانند “بیمه سلامت برای سالمندان”، می‌تواند به همان اندازه برای بازگشت سرمایه شما موثر و بهتر باشد.

سئوی محلی

سئوی محلی

یکی از روش‌های بازاریابی بیمه این است که بیمه نامه‌هایی که می‌فروشید مختص یک منطقه خاص است. این بدان معناست که آژانس شما وابسته به مکان است، حتی اگر خارج از یک دفتر فیزیکی کار نکنید. برای دسترسی بهتر به افراد منطقه مورد نظر خود، به بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) نیاز دارید.

سئوی محلی شامل تمام روش‌هایی است که برای رتبه‌بندی بالاتر در SERP‌هایی که دارای هدف محلی هستند، استفاده می‌کنید. به عنوان مثال، زمانی که مصرف‌کننده «نمایندگان بیمه نزدیک من» یا «آژانس بیمه تهران» را جستجو می‌کند. این عمل به شما امکان می‌دهد مستقیماً به افرادی که به آنها خدمات می‌دهید دسترسی داشته باشید، همچنین به شما کمک می‌کند به مخاطبان مرتبط‌تر دسترسی پیدا کنید و سریع‌تر رشد کنید.

گسترش دسترسی

گسترش دسترسی

در صنعت بیمه، هر فرد جدیدی که به آن دسترسی پیدا می‌کنید، مهم است. تلاش‌های بازاریابی و گسترش شبکه آنلاین می‌تواند مستقیماً به شما کمک کند تا سرنخ‌های بیشتری ایجاد کنید و فروش بیشتری داشته باشید. با این روش های بازاریابی بیمه می‌توانید برند خود را بیشتر در مقابل مشتریان بالقوه و به شیوه موثری قرار دهید.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.