1

آشنایی با تبلیغات کلیکی در اینستاگرام

  • کد خبر : 4315
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
آشنایی با تبلیغات کلیکی در اینستاگرام

براساس آمارهای بدست آمده از اینستاگرام، 71 درصد کسب و کارها در حوزه‌های مختلف از این بستر برای معرفی برند و کسب و کار خود استفاده می‌کنند. در طول روز حدود 65 درصد پست‌های تجاری در اینستاگرام اشتراک‌گذاری می‌شود. همچنین حدود 80 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی، دنبال‌کننده صفحات تجاری هستند. این اپلیکیشن حدود […]

براساس آمارهای بدست آمده از اینستاگرام، 71 درصد کسب و کارها در حوزه‌های مختلف از این بستر برای معرفی برند و کسب و کار خود استفاده می‌کنند. در طول روز حدود 65 درصد پست‌های تجاری در اینستاگرام اشتراک‌گذاری می‌شود. همچنین حدود 80 درصد از کاربران این شبکه اجتماعی، دنبال‌کننده صفحات تجاری هستند. این اپلیکیشن حدود 800 میلیون کاربر فعال دارد. با این حال 70 درصد پست‌ها آنطور که باید بازخورد ندارند. عدم بازخورد مناسب می‌تواند به دلایل متعددی رخ دهد. به عنوان مثال ممکن است مخاطبان شما هدف نباشند. در این صورت تبلیغ شما بازخورد مناسبی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید بازخوردی مناسب داشته باشید، با ما همراه باشید تا با استفاده از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام به رفع این مشکل بپردازیم.

چگونگی حذف ads اینستاگرام

چگونگی حذف ads اینستاگرام

موفقیت در هر زمینه‌ای به برنامه و استراتژی مناسب نیاز دارد. برای موفقیت در تبلیغات کلیکی در اینستاگرام نیز به یک استراتژی مناسب نیاز دارید. استراتژی مناسب به شما کمک می‌کند که بتوانید با مخاطبان خود به خوبی ارتباط برقرار کنید. در ابتدا این مسیر ممکن است برایتان سوال پیش آید که آیا تبلیغات کلیکی در اینستاگرام بازدهی دارد؟ اگر در مورد این موضوع ابهاماتی برای شما وجود دارد، می‌توانید با مشاوران مجرب در این حوزه مشورت کنید تا اطمینان لازم را کسب نمایید. با کمک گرفتن از افراد وارد در این حوزه می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری به موفقیت دست یابید. درنتیجه با سرعت بیش‌تری مشتریان خود را بدست می‌آورید.

نحوه کارکرد الگوریتم تبلیغ کلیکی اینستاگرام

نحوه کارکرد الگوریتم تبلیغ کلیکی اینستاگرام

استفاده از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام بسیار آسان است و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. در هنگام استفاده از این نوع تبلیع نیازی نیست که با اپراتور در ارتباط باشید. اینستاگرام سیستم آنلاینی در اختیار شما قرار می‌دهد که شما از طریق آن می‌توانید بودجه مورد نظر را تعیین کنید.
توجه داشته باشید که افراد دیگری نیز از این روش برای بازخورد بهتر صفحه و محصولات خود استفاده می‌کنند. شاید برای شما سوال پیش آید که نحوه تعیین برتری نسبت به دیگر رقبا چگونه است؟
هنگامی که شما بودجه مورد نظر برای انجام تبلیغات کلیکی را تعیین می‌کنید، اینستاگرام بودجه شما را با سایر رقبا مقایسه می کند. اگر بودجه در نظر گرفته شده توسط شما نسبت به دیگر افراد بیشتر باشد، شما شانس بیش‌تری برای دیده شدن در این پلتفرم دارید. البته همیشه برای قرار گرفتن در این جایگاه نیازی نیست که زیاد خرج کنید.

چگونگی عملکرد سیستم مزایده و رتبه بندی در تبلیغ کلیکی ایتستاگرام

چگونگی عملکرد سیستم مزایده و رتبه بندی در تبلیغ کلیکی ایتستاگرام

به مدیریت تبلیغات فیسبوک، سیستم مزایده و رتبه‌بندی تبلیغات در اینستاگرام نیز گفته می‌شود. تبلیغاتی که در این شبکه انجام می‌گیرد، به وسیله اینستاگرام توسعه داده می‌شوند. بنابراین میتوان گفت که شما در هنگام تنظیم به ویژگی تبلیغ‌های خود می‌پردازید. با این کار به تعیین کردن موقعیت و رتبه خواهید پرداخت.
با انجام این کار تبلیغ شما در یکی از پلتفرم‌های زیر نمایش داده می‌شود:

فیسبوک (در موقعیت های مختلف)

شبکه مخاطبان فیسبوک ( وب‌سایت‌هایی که به فیسبوک وابسته هستند، تبلیغات را در صفحه خود نمایش می‌دهند)

اینستاگرام

بودجه تعیین شده توسط شما نشان‌دهنده برتری نسبت به دیگر رقبا است. بنابراین اگر در حوزه شما فضا رقابتی زیاد است، بهتر است برای توسعه کسب و کار خود بودجه مناسبی را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن بودجه مناسب در تبلیغات کلیکی اینستاگرام می‌توانید به سرعت در کسب و کار خود پیشرفت کنید.

نحوه تعیین هزینه تبلیغ کلیکی در اینستاگرام

نحوه تعیین هزینه تبلیغ کلیکی در اینستاگرام

بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که برای استفاده از تبلیغات کلیکی باید بودجه زیادی را کنار بگذارند تا نتیجه بگیرند. درصورتیکه چنین تفکری در مورد تبلیغات کلیکی اینستاگرام اشتباه است. در تعیین قیمت تبلیغ کلیکی اینستاگرام عوامل دیگری نیز تاثیرگذار هستند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ارتباط (Relevance)

این عامل بیانگر ارتباط کاربران با تبلیغ شما است. از آنجاییکه فیسبوک اطلاعات زیادی را از کاربران جمع‌آوری کرده است، هنگام کار با فیسبوک یا اینستاگرام می‌توانید از این طریق با کاربران ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با توجه به معیارهای زیر کاربران خود را تعیین کنید:

  • علاقه مندی
  • شغل
  • موقعیت جغرافیایی

ازآنجاییکه بسیاری از کاربران اینستاگرام در منطقه شما نیستند، می‌توانید با تعیین این ویژگی، تبلیع خود را به افرادی نشان دهید که در منطقه شما حضور دارند. بنابراین این افراد تبلیغ شما را مشاهده کرده و می‌توانند با توجه به نیاز خود از خدمات شما بهره‌مند شوند. با انجام این کار تعداد کلیک‌های تبلیغ شما افزایش می‌یابد.

 

برای مطالعه بیشتر: انواع تبلیغات کلیکی و نحوه کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

 

نرخ عملکرد برآورد شده (Estimated Action Rate)

نرخ عملکرد برآورد شده (Estimated Action Rate)

هنگامی که قصد انجام تبلیغات کلیکی در اینستاگرام را داشته باشید، این شبکه اجتماعی بازخورد احتمالی را به شما نمایش می‌دهد. اگر بازخورد واقعی کم‌تر از میزان احتمالی باشد، نرخ ارتباط کاهش می یابد. همچنین اگر بازخورد واقعی بیش‌تر از میزان احتمالی باشد، نشان دهنده افزایش نرخ ارتباط است.

 

بیشتر بخوانید: بهترین استراتژی‌های قیمت گذاری برای افزایش درآمد

 

پیشنهاد واقعی چیست؟

پیشنهاد واقعی به پیشنهادی گفته می‌شود که قصد دارید آن را صرف تبلیغ کلیکی اینستاگرام کنید. اگر قصد دارید اطلاعات بیش‌تری در مورد این موضوع کسب کنید، می‌توانید با مشاوران مجرب در این حوزه مشورت کنید. افراد متخصص در این حوزه به شما کمک می‌کنند تا بهترین نتیجه را از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام بگیرید. توجه داشته باشید که به وسیله مشورت با متخصصان این حوزه، این امکان وجود دارد که با صرف هزینه‌ای کمتر به تبلیغات کلیکی در اینستاگرام بپردازید.

استفاده از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

استفاده از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

اگر قصد دارید که محصولات و خدمات شما نسبت به دیگر رقبا بیش‌تر دیده شود، استفاده از تبلیغات کلیکی در اینستاگرام می‌تواند بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات برای جذب مخاطبان هدف انجام می‌گیرد. بنابراین می‌توانید با استفاده از این روش به درصد بالایی از مشتریان دست یابید.
با استفاده از این روش می‌توانید ترافیک وب سایت خود را بهبود ببخشید و آن را تا حد زیادی بالا ببرید. همچنین اگر می‌خواهید به معرفی اپلیکیشن پرداخته و میزان دانلود آن را بالا ببرید، امکان استفاده از این روش وجود دارد.

درصورتیکه در هنگام انتشار آگهی، به اشتراک‌گذاری لینک سایت خود بپردازید. به سرعت برندینگ شما در این شبکه اجتماعی محبوب ساخته می‌شود. در این نوع تبلیغات می‌توانید حوزه‌های مختلف کاری را دسته‌بندی کنید. با انجام این کار امکان استفاده از کانال‌های مرتبط با تبلیغ افزایش می‌یابد. به بیان دیگر میتوان گفت با دسته‌بندی موضوعات مرتبط، تبلیغ شما در صفحه‌هایی که از لحاظ زمینه کاری با شما یکی هستند، نمایش داده می‌شود.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.