0

افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی

  • کد خبر : 8531
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از نتورک نیوز، افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی مسئله‌ای مهم است. با تبریک به مدیرعامل بیمه دانا برای کسب رتبه نخست در تولید حق بیمه، دکتر علی بنیادی نائینی اظهار داشت: “هنوزکه با افزایش سهم بیمه‌های خصوصی، ضریب نفوذ بیمه رشد چشمگیری […]

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از نتورک نیوز، افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی مسئله‌ای مهم است. با تبریک به مدیرعامل بیمه دانا برای کسب رتبه نخست در تولید حق بیمه، دکتر علی بنیادی نائینی اظهار داشت: “هنوزکه با افزایش سهم بیمه‌های خصوصی، ضریب نفوذ بیمه رشد چشمگیری نیافته است و یکی از دلایل این موضوع، عدم آشنایی مردم با خدمات و مزایای بیمه‌های بازرگانی است.”

افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی

اظهارات دکتر بنیادی درباره افزایش ضریب نفوذ بیمه با تغییر رویکرد از فروش به بازاریابی

دکتر بنیادی، با اشاره به اخذ مجوز برای ۱۷ محصول نوین در سال گذشته از سوی بیمه مرکزی، اظهار داشت: “با وجود این تعداد محصولات جدید، ضریب نفوذ بیمه هنوز به میزان مطلوبی افزایش نیافته است و باید دلایل این موضوع به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.”

همچنین، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی یکی از چالش‌هایی که باعث نیافتگی توسعه صنعت بیمه می‌شود، را عملکرد شرکت‌های بیمه در زمینه بازاریابی عنوان کرد و افزود: “مدیران ارشد صنعت بیمه باید توجه داشته باشند که رویکرد فعلی شرکت‌های بیمه بر اساس فروش است و نهایتاً از شرکت‌های بیمه آغاز می‌شود، در حالی‌که بازاریابی بر اساس مطالعه بازار و نیازسنجی است.

وی بیان کرد: “برای توسعه صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه باید به نگاه بازاریابی توجه داشته باشیم و به مسائلی چون طراحی محصولات نوین با توجه به نیازهای مشتریان، تحلیل فعالیت و محصولات شرکت‌های بیمه رقیب، مدیریت ریسک، شرایط جغرافیایی، مباحث روانشناسی و غیره توجه کنیم.”

منبع: امتداد نیوز

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.