0

بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی

  • کد خبر : 8074
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی

به گزارش خبرگزاری پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، در همایش بررسی عملکرد شش ماهه بانک ملی ایران، مدیرعامل این بانک تاکید کرد: توجه به ابعاد متعدد بازاریابی از اهم عوامل مرتبط به بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی است. طراحی و تولید محصولات و ابزارهای نوآورانه و جدید […]

به گزارش خبرگزاری پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، در همایش بررسی عملکرد شش ماهه بانک ملی ایران، مدیرعامل این بانک تاکید کرد: توجه به ابعاد متعدد بازاریابی از اهم عوامل مرتبط به بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی است. طراحی و تولید محصولات و ابزارهای نوآورانه و جدید باید با هدف بازاریابی هدفمند و هوشمند صورت بگیرد تا بانک شاهد موفقیت‌های چشمگیری شود.

در این همایش که با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل، معاونان، مدیران امور، و دیگر مسئولان بانک ملی ایران برگزار شد، دکتر ابوالفضل نجارزاده در خصوص رشد و توسعه وضعیت بازاریابی در بانک اظهار داشت: ارتباط و تعامل با مشتریان و رسیدگی به امور بازاریابی در شعب باید در دستور کار مدیران قرار گیرد تا بانک توانایی جذب منابع بیشتری و بهبود وضعیت نقدینگی خود را داشته باشد.

بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی

تقدیر از همکاران پیرو همایش عملکرد بانک‌ها

مدیرعامل بانک ملی ایران، در همایش مرتبط به بهبود عملکرد بانک با توسعه ابزارها و شیوه‌های جدید بازاریابی به تقدیر از همکاری و هم‌پوشانی انتقادی و مؤثر تمام واحدهای مختلف که در دستیابی به اهداف بانک در نخستین نیمه‌ی امسال نقش داشته‌اند، پرداخت. او تا پایان سال، اهداف و اولویت‌های مهم بانک ملی ایران را تا پایان سال به وضوح مشخص کرد.

در ادامه، نجارزاده بر افزایش تفویض اختیارات به مدیران شعبه به‌منظور ارتقاء نوآوری و خلاقیت در راستای اهداف بانک تأکید کرد و افزود که ترفیعات و تعیین موقعیت‌های شغلی نیز براساس شاخص‌ها و عملکرد شایستگی همکاران اتفاق می‌افتد. این معیارها در تمام ارکان بانک باید به کار رود و ضرورت استفاده از آنها احساس می‌شود.

نجارزاده در بخش دیگری از این همایش، نیروی انسانی بانک را به عنوان دارایی و سرمایه مهم آن تعریف کرد. وی بر جانشین‌پروری، شایسته‌سالاری و آموزش همکاران در سراسر کشور تأکید کرد. همچنین افزود که این عزیزان در آینده نزدیک به عنوان اجرایی‌های مختلف در بانک مسئولیت‌های بسیاری خواهند داشت. از این رو، باید قادر به مدیریت بهتر و بهره‌وری از مسئولیت‌های خود باشند.

مدیرعامل بانک اعلام کرد که تلاش برای جلب رضایت همکاران باید سرعت بیشتری بگیرد و توضیح داد که بهبود معیشت، رفاه و درمان همکاران برای بانک مهمتر از هر چیزی است.

منبع: پول نیوز

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.