به گزارش خبرگزاری ایتنا و به نقل از نتورک نیوز، متاورس از فناوریهایی مانند واقعیت افزوده و واقعیت مجازی استفاده میکند. این بستر جهانهای دیجیتال همه جانبهای را ارائه کرده و در زمانهایی که ما در حال استفاده از آنان نباشیم نیز قادر خواهیم بود تا تاثیر آنان را بر زندگی خود ببینیم. یکی از برترین زمینههایی که باید درباره این فضا مورد توجه قرار گیرد، تاثیر متاورس بر بازاریابی صنعت غذا است. به طور کلی، متاورس مفهومیست که با سرعت بسیار بالا در حال تکامل است و به ادغام دنیای فیزیکی و دیجیتالی میپردازد.
طعمهای مجازی را بشناسید
ما صرفاً میدانیم که متاورس بر صنعت غذا تأثیرگذار است. همچنین درجریان آن هستیم که این فضای دیجیتال و آنلاین الهامبخش طعمهای جدید نیز بوده و تجربه غذاخوری را به تصویر میکشد. تاثیر متاورس بر بازاریابی صنعت غذا به قدری بالا رفته است. اغلب کمپانیها توانستهاند امکان تجربه حس کردن طعمها را به صورت مجازی ایجاد نمایند.
این کمپانیها در حال کار کردن روی این موضوع بوده و قصد دارند تا به پاسخ سوال “چگونه تجربیات مجازی به فروش محصولات فیزیکی کمک میکنند” برسند. با تغییر سبک زندگی افراد و بالاتر رفتن تاثیرپذیری از دنیای آنلاین، باید انتظار داشته باشید تا تفسیرهای خلاقانهتری از غذا و نوشیدنیها ارائه شود. باتوجه به اتفاقاتی که امروزه در حال رخ دادن در فضای متاورس است، دور از ذهن نیست که تا چند سال آینده، فعالیتهایی مانند غذا خوردن نیز مجازی شود.
منبع: ايتنا
بیشتر بخوانید