1

شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز

  • کد خبر : 8546
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ عبداله چولکی درباره شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز اعلام کرد: به منظور شناسایی و سرکوب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و کنترل دسیسه‌های هرمی، مرحله ششم از طرح مذکور با بهره‌گیری از امکانات و با بهره‌مندی از حداکثر توان پرسنلی و […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ عبداله چولکی درباره شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز اعلام کرد: به منظور شناسایی و سرکوب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و کنترل دسیسه‌های هرمی، مرحله ششم از طرح مذکور با بهره‌گیری از امکانات و با بهره‌مندی از حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس‌های تخصصی، به مدت ۵ روز در سراسر کشور به مرحله اجرایی وارد شده است. وی اظهار کرد که این فاز از ۱۹ تا ۲۵ آذرماه با موفقیت اجرا شده و نتیجه‌ای درخور توجه حاصل شده است. 

در ادامه، اطلاع داد: با تلاش فراوان کارآگاهان پلیس آگاه، در این دوره، ۱۳۴ نفر دستگیر و یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز همراه با ۴ مکان مشغول به دسیسه‌های هرمی، مورد پیگیری قرار گرفته و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز

اظهارات معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پیرو شناسایی و بستن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در پلیس آگاهی، تاکید داشت: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات متعلق به استان‌های گیلان، تهران بزرگ و خراسان رضوی است.

جهت اطلاع از دیگر اخبار مرتبط با بازاریابی، می‌توانید به نتورک نیوز مراجعه کنید. نتورک نیوز یک وب‌سایت خبری خوب و باکیفیت است که اخبار و گزارش‌های خبری دقیق و بی‌طرفانه‌ای را ارائه می‌کند. این وب‌سایت در مدت کوتاهی پس از تأسیس توانست به یکی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌های خبری فارسی زبان تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.