0

چگونه کاربران برگشتی از تبلیغات در گوگل را به مشتری تبدیل کنیم؟

  • کد خبر : 7952
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
چگونه کاربران برگشتی از تبلیغات در گوگل را به مشتری تبدیل کنیم؟

پردازسیمبه گزارش خبرگزاری پارس نیوز و به نقل از نتورک نیوز، تقریباً ۹۷ درصد از افرادی که برای اولین بار وارد وب‌سایت شما می‌شوند، بدون انجام خرید، سایت را ترک می‌کنند. در واقعیت، آن‌ها هنوز با شما آشنا نیستند و ترس از خرید دارند. این کاربران به نیازمندی‌هایی برای اطلاع از برند شما نیاز دارند […]

پردازسیمبه گزارش خبرگزاری پارس نیوز و به نقل از نتورک نیوز، تقریباً ۹۷ درصد از افرادی که برای اولین بار وارد وب‌سایت شما می‌شوند، بدون انجام خرید، سایت را ترک می‌کنند. در واقعیت، آن‌ها هنوز با شما آشنا نیستند و ترس از خرید دارند. این کاربران به نیازمندی‌هایی برای اطلاع از برند شما نیاز دارند تا به وب‌سایت شما بازگردند و در نهایت خرید خود را انجام دهند. با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی مجدد گوگل، شما می‌توانید این بازدیدکنندگان را حفظ کرده و عملکرد کسب‌وکار خود را ارتقاء دهید. همراه ما باشید تا در ادامه این خبر ببینیم که چگونه کاربران برگشتی از تبلیغات در گوگل را به مشتری تبدیل کنیم؟

چگونه کاربران برگشتی از تبلیغات در گوگل را به مشتری تبدیل کنیم؟

بازاریابی مجدد

پاسخ سوال “چگونه کاربران برگشتی از تبلیغات در گوگل را به مشتری تبدیل کنیم؟” بازاریابی مجدد است.

تکنولوژی بازاریابی مجدد گوگل یا Remarketing به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد که تبلیغات در پلتفرم گوگل را در اختیار کاربران پتانسیلی خود قرار دهند در هنگامی که این کاربران در فضای وب می‌چرخند. این روش عملاً با ردیابی بازدیدکنندگان وب‌سایت شما، از طریق اضافه کردن آنها به لیست بازاریابی مجدد، به وجود می‌آید. بنابراین، هنگامی که این کاربران به وب‌سایت‌ها و صفحات دیگر در فضای تبلیغاتی گوگل می‌روند، تبلیغات شما نیز نمایش داده می‌شود.

استفاده از بازاریابی مجدد به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که با بازدیدکنندگانی که قبلاً وارد سایت شده‌اند، ارتباط برقرار کنند. همچنین با ارسال تبلیغات جذاب، آنها را به بازگشت به وب‌سایت و انجام خرید ترغیب نماید. این روش به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را به نمایش بگذارید. علاوه بر این، به افرادی که قبلاً سایت شما را دیده‌اند یا از اپلیکیشن موبایل شما استفاده کرده‌اند، معرفی کنید. به عبارت ساده‌تر، بازاریابی مجدد عبارت است از ارسال تبلیغات یا ایمیل به کاربرانی که سابقاً وب‌سایت شما را دیده و بدون انجام خرید، ترک کرده‌اند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای این روش، اولویت‌بندی مشتریان جدید و مشتریان بازگشتی است. با استفاده از بازاریابی مجدد، شما می‌توانید بازدیدکنندگان سایت خود را مدیریت کرده و به آنان انگیزه‌ای مناسب برای بازگشت به سایت و انجام خرید ارائه دهید. این رویکرد به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از بازدیدکنندگان سابق محصولات یا خدمات خود بازدید کنند و این امر می‌تواند به افزایش فروش و ارتقاء تبلیغات شما منجر شود.

بیشتر بخوانید

منبع: پارس نیوز

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7952

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.