1

برگزاری نشست اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی

  • کد خبر : 9626
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
برگزاری نشست اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نتورک نیوز، برگزاری نشست اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی در خرداد ماه امسال توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور انجام شد. در این نشست، عباس ترخان مدرس رشد کسب و کار و تولید محتوا حضور دارد و در خصوص اصول بازاریابی و […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نتورک نیوز، برگزاری نشست اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی در خرداد ماه امسال توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور انجام شد. در این نشست، عباس ترخان مدرس رشد کسب و کار و تولید محتوا حضور دارد و در خصوص اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی صحبت می‌کند.

اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس

صرفاً راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یا ایجاد یک صفحه تجاری در اینستاگرام نمی‌تواند منجر به جذب مشتری و فروش بیشتر شود، بلکه استفاده از تکنیک‌های بازاریابی می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. به طور کلی وب سایت شما پایگاه و هسته اصلی بازاریابی شما است. با استفاده از این ابزار می‌توانید ویژگی‌ها و علایق مشتریان را بشناسید و رفتار خرید آن‌ها را ارزیابی کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات و داده‌های مرتبط با آن‌ها را جمع آوری کنید و در کانال‌های تبلیغاتی دیگر مورد استفاده قرار دهید.

برگزاری نشست اصول بازاریابی و تبلیغات مد و لباس در فضای مجازی

استفاده از تکنیک‌های سئو را در دستور کار خود قرار دهید و با استفاده از تولید محتوای باکیفیت، رتبه سایت خود را در گوگل بهبود ببخشید و میزان بازدید زیادی را کسب کنید. بر اساس آمار، هرچقدر سایت شما به صدر نتایج جستجو نزدیک باشد، تعداد کلیک و میزان ترافیک زیادی را به دست می‌آورید.

شما باید هدفمند تبلیغ کنید و از بازاریابی برای آگاه‌سازی و جذب مشتری استفاده کنید و سپس با ارائه محصولات باکیفیت، موجب وفاداری مشتریان خود شوید. منظور از وفاداری این است که مشتری شما نباید تنها یک بار از شما خرید کند و فرایند خرید را تکرار کند و پوشاک موردنیاز خود را از شما سفارش دهد. شرکت در نمایشگاه‌ها و ایونت‌های مد و لباس از دیگر روش‌های موثر برای بازاریابی است. شرکت در چنین موقعیت‌هایی کمک می‌کند با تعداد زیادی از مشتریان علاقمند به حوزه مد و پوشاک آشنا شوید و با گرفتن اطلاعات تماس یا اعطای هدایای تبلیغاتی، ارتباط موثری را ایجاد کنید.

افزایش رقابت بازاریابی در حوزه فناوری با قانون بازارهای دیجیتال بریتانیا

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9626

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.