به گزارش خبرگزاری ورزش ۳ و به نقل از نتورک نیوز، چهارمین جلسه کمیته بازاریابی AFC به طور آنلاین و در قالب کنفرانس ویدیویی برگزار شد. محمدرضا ساکت یکی از اصلیترین اعضای این جلسه بود.
در پی برگزاری جلسه کمیته بازاریابی AFC گفته شد که داتور وینزور جان، دبیر کل کنفدراسيون فوتبال، رئیس جلسه بود؛ هرچند که در ادامه این جلسه، مدیریت کار به اندرو راجرز که مدیر تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بود، سپرده شد.
در این کنفرانس، مواردی مانند که مورد برسی قرار گرفت، عبارتند از:
- اقداماتی در حوزه بازاریابی در کنفدراسیون فوتبال آسیا
- برنامههای مدون از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۸ میلادی
مهمترین موارد بررسی شده در جلسه بازاریابی AFC
در پی برگزاری جلسه کمیته بازاریابی AFC موارد مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که عبارتند از:
- استراتژی و بازرگانی
- بازاریابی در فوتبال آسیا و اسپانسرینگ
- حق پخش تلویزیونی مسابقات
نکات مهم دیگری مانند اهداف تجاری و استراتژی آژانسهای بازاریابی فدراسیون فوتبال، فعالیتهای بازاریابی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ برای افزایش مشارکت تماشاگران، کمکگیری از اینفلوئنسرها جهت بازدید از تمرینات و حقوق پخش کننده مسابقات فوتبال مورد بررسی واقع شد.
منبع: ورزش ۳
بیشتر بخوانید