به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، جواد واحدی در روز دوشنبه در رابطه با مدیریت و بازاریابی حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: لازم است تا در استانها با مدیریت نوآورانه بتوانیم در ۳ حوزه مأموریتی وزارت میراثفرهنگی اقدامات مثبتی را انجام داد.
وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری باید نوآوری ویژهای وجود داشته باشد که فرصتهای سرمایهگذاری اردبیل یکی از این دسته نوآوریهای خلاقانه میباشد. همچنین در حوزه میراث فرهنگی، علاوه بر صیانت از آثار تاریخی باید تفکر نو داشت و نباید برای مردم دردسر ایجاد نمود. معاون امور مجلس گفت: این مورد برای استان اردبیل در کتاب فرصتهای سرمایهگذاری فراهم شده است.
مدیریت و بازاریابی حوزه میراثفرهنگی
واحدی پیرو مبحث مدیریت و بازاریابی حوزه میراث فرهنگی، به اهمیت تبلیغات در حوزه صنایعدستی تاکید داشت. سپس ادامه داد: نوع بستهبندی و کیفیت کالا در حوزه صنایعدستی لازم است تا به گونهای باشد که قادر باشیم در بازار هدف جای خود را پیدا نماییم.
وی افزود: در مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل سال ۲۰۲۳ میلادی از ظرفیت رسانههای خارجی بهرهگیری شد. از همین رو، لازم است تا چنین فرصتهایی برای بازاریابی و معرفی محصولات صنایعدستی را جدی گرفت.
بیشتر بخوانید
- تاثیر متاورس بر بازاریابی صنعت غذا و رستورانهای آینده
- تعطیلی یک شرکت هرمی مواد غذایی در تربت حیدریه
منبع: مهر