0

مدیریت در حوزه میراث‌ فرهنگی باید همراه با نوآوری و تحول باشد

  • کد خبر : 7372
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مدیریت در حوزه میراث‌ فرهنگی باید همراه با نوآوری و تحول باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، جواد واحدی در روز دوشنبه در رابطه با مدیریت و بازاریابی حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: لازم است تا در استان‌ها با مدیریت نوآورانه بتوانیم در ۳ حوزه مأموریتی وزارت میراث‌فرهنگی اقدامات مثبتی را انجام داد. وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری باید نوآوری ویژه‌ای […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، جواد واحدی در روز دوشنبه در رابطه با مدیریت و بازاریابی حوزه میراث فرهنگی اظهار کرد: لازم است تا در استان‌ها با مدیریت نوآورانه بتوانیم در ۳ حوزه مأموریتی وزارت میراث‌فرهنگی اقدامات مثبتی را انجام داد.

وی اضافه کرد: در حوزه گردشگری باید نوآوری ویژه‌ای وجود داشته باشد که فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل یکی از این دسته نوآوری‌های خلاقانه می‌باشد. همچنین در حوزه میراث‌ فرهنگی، علاوه بر صیانت از آثار تاریخی باید تفکر نو داشت و نباید برای مردم دردسر ایجاد نمود. معاون امور مجلس گفت: این مورد برای استان اردبیل در کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

مدیریت در حوزه میراث‌فرهنگی باید همراه با نوآوری و تحول باشد

مدیریت و بازاریابی حوزه میراث‌فرهنگی

واحدی پیرو مبحث مدیریت و بازاریابی حوزه میراث فرهنگی، به اهمیت تبلیغات در حوزه صنایع‌دستی تاکید داشت. سپس ادامه داد: نوع بسته‌بندی و کیفیت کالا در حوزه صنایع‌دستی لازم است تا به گونه‌ای باشد که قادر باشیم در بازار هدف جای خود را پیدا نماییم.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل سال ۲۰۲۳ میلادی از ظرفیت رسانه‌های خارجی بهره‌گیری شد. از همین رو، لازم است تا چنین فرصت‌هایی برای بازاریابی و معرفی محصولات صنایع‌دستی را جدی گرفت.

بیشتر بخوانید

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7372

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.