0

مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت

  • کد خبر : 8918
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نتورک نیوز، بهروز رحیمی دانشجو مقطع دکتری دانشگاه آزاد، دفاع از رساله خود را در گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با عنوان ارائه مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت انجام داد. در چکیده این مقاله آمده است که توزیع عادلانه […]

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نتورک نیوز، بهروز رحیمی دانشجو مقطع دکتری دانشگاه آزاد، دفاع از رساله خود را در گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با عنوان ارائه مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت انجام داد. در چکیده این مقاله آمده است که توزیع عادلانه جغرافیایی اقدامات نظام سلامت با هدف افزایش کیفیت و کارایی اقتصادی، یکی از اجزای دسترسی به خدمات بهداشتی درمانی به حساب می‌آید که از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت

الگو خوب بازاریابی سلامت

هدف این مطالعه تبیین عوامل زمینه ای، فرایندی و پیامدی بازاریابی سلامت در ایران است. این پژوهش به صورت کیفی انجام شده است. در روش نمونه گیری هدفمند این مقاله ۵۱ نفر شرکت کرده اند. داده‌های مطالعه نیز مورد ارزشیابی و تحلیل قرار گرفته اند. یافته‌های این مطالعه در زمینه مدل بازاریابی سلامت با رویکرد بهبود سلامت بسیار قابل توجه بوده و علاوه بر عوامل زمینه ای، عوامل مداخله‌گر را نیز دسته‌بندی می‌کند.

برخورداری از یک الگو خوب بازاریابی سلامت این امکان را فراهم می‌کند که درآمد کافی برای عرضه کنندگان خدمات فراهم شود تا انگیزه کافی برای ارائه خدمات باکیفیت فراهم گردد. جذب درآمد کافی کمک می‌کند که تمامی خدمات باکیفیت مطلوب ارائه شوند و تمامی گیرندگان خدمات نیز رضایت کافی از این خدمات داشته باشند.

منبع: آنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.