0

کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز

  • کد خبر : 8436
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز

به گزارش imarketor و به نقل از نتورک نیوز، کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز برگزار شد. برند نسکافه از شرکت نسله، با یک کمپین گسترده در زمینه برندینگ، یک برنامه بازاریابی خلاقانه را راه‌اندازی کرده است که در آن از دو فضای مجازی و محیطی بهره‌گیری شده است. شرکت نستله […]

به گزارش imarketor و به نقل از نتورک نیوز، کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز برگزار شد. برند نسکافه از شرکت نسله، با یک کمپین گسترده در زمینه برندینگ، یک برنامه بازاریابی خلاقانه را راه‌اندازی کرده است که در آن از دو فضای مجازی و محیطی بهره‌گیری شده است.

شرکت نستله با قرار دادن ۱۰۰۰ عدد ماگ قرمز معروف نسكافه در اماکن مختلف روی مسیر عابران پیاده، این ماگ‌ها را به نرده‌ها و صندلی‌ها قفل کرده و توجه عابران را جلب کرده است. این ماگ‌ها، با ویژگی قفل چهار رقمی، به مخاطبان امکان استفاده از آنها را می‌دهند، اما این اقدام همچنین عاملی برای ایجاد حالت مشوق و تعاملی در محیط عمومی محسوب می‌شود.

کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز

تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر بازاریابی

پیرو بحث کمپین بازاریابی چریکی نسکافه در کرواسی با هزار ماگ قرمز، باید گفت که شبکه‌های اجتماعی با استفاده از یک کمپین خلاقانه، برای فعالان محیطی تجربه جالبی ایجاد کرده‌اند. عابرانی که در نزدیکی ماگ‌ها قرار دارند، می‌توانند با مراجعه به صفحه فیسبوک نسکافه، آدرس دقیق ماگ موردنظر را وارد کرده و رمز قفل ماگ را دریافت کنند.

در نهایت، عابران پس از باز کردن قفل و به دست آوردن ماگ قرمز نسكافه، این امکان را دارند که با مراجعه به اولین دكه نستله (نسکافه Nescafe) نوشیدنی گرم و رایگان را دریافت کنند. این تجربه نه تنها به آنها این امکان را می‌دهد که یک نوشیدنی گرم دریافت کنند، بلکه با دریافت یک ماگ اضافی، این لحظات را با یک دوست دیگر به اشتراک بگذارند و از نسکافه خوردن به اشتراکی لذت ببرند.

منبع: imarketor

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8436

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.