0

بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان

  • کد خبر : 7074
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، نخستین مصاحبه در حوزه بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان برگزار شد. فرحناز رافع، در روز شنبه گفت: ارز بالای فرش دستباف را مدیون سخاوت هنرمندان عزیز هستیم. رافع به طور کاملاً صریح، به طرح و نقش‌های زیبای فرش‌های ایرانی اشاره داشت. او گفت: برای […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، نخستین مصاحبه در حوزه بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان برگزار شد. فرحناز رافع، در روز شنبه گفت: ارز بالای فرش دستباف را مدیون سخاوت هنرمندان عزیز هستیم. رافع به طور کاملاً صریح، به طرح و نقش‌های زیبای فرش‌های ایرانی اشاره داشت. او گفت: برای فرش گیلان هیچ حمایتی صورت نگرفته است اما با این حال فرش‌های این منطقه دارای طرفداران زیادی هستند.

رئیس مرکز ملی فرش به لزوم واکاوی از قدمت تاریخی و فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسئولین از شهرت بالای فرش گیلان کاملاً غافل شده‌اند.

بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان

شهرت سازی فرش گیلانی

فرحناز رافع به ضرورت و لزوم شهرت‌سازی فرش گیلانی تاکیدی ویژه داشت. وی در ادامه گفت: نیاز است تا حتما نام و نشان فرش‌های دستباف گیلان به دنیا شناسانده گردد. خانم رافع به استفاده از تبلیغات در صنایع مرتبط با فرش تاکید فراوان کرد. سپس ادامه داد: لازم است تا از فضاهای تبلیغی جهت معرفی فرش گیلان استفاده کرد.

رئیس مرکز ملی فرش نیز اضافه کرد: بازاریابی در جشنواره فرش دستباف گیلان سبب صادرات و فروش بیشتر فرش شده است. رافع بیان نمود: با چالش‌هایی بر سر راه صنعت فرش وجود دارد. بازاریابی این حوزه، یکی از مهم‌ترین چالش‌های حوزه فرش است که باید برطرف گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7074

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.