به گزارش خبرگزاری خبربان و به نقل از پول نیوز، اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با حضور مدیر عامل بیمه دی، با رویکرد نگهداری و جذب شبکه در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ و در حضور دبیر سندیکای بیمهگران، مدیران شرکتهای بیمهای، مدیران اصلی، همچنین جمعی از دانشجویان دانشگاههای مطرح کشور به همره اساتید محترم در شهر مشهد مقدس برگزار گردید.
کنفرانس ملی بازاریابی بیمه با حضور مدیر عامل بیمه دی
در اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه، آقای موهبتی که مدیرعامل شرکت بیمه دی هستند، به عنوان سخنران اصلی، علاوه بر اشاره به گزارشهای مطالعاتی، به فرصتهای جذب و نگاهداشت شبکه فروش پرداخته و ضرورت توجه به ایشان را، از جمله شروط بهینهسازی صنعت و رشد بیمه معرفی نمودند.
مدیرعامل اصلی بیمه دی، از نمایندگیها به عنوان اصلیترین ورودی به شرکتهای بیمهای یاد کرد. در ادامه خاطر نشان نمود که شبکه فروش نقش بسیار مهمی در قضاوت عمومی به نسبت برندهای بیمه دارد.
مهندس موهبتی همچنین در جلسه اولین کنفرانس ملی بازاریابی بیمه، بر نقش حمایتی شرکتهای بیمه تاکید نمود. همچنین اعلام کرد که شعب گوناگون بیمهای، نباید به عنوان رقیب برای نمایندگان به شمار روند. بلکه نیکوست تا با ایفای نقشی حمایتگرایانه، حامی ایشان باشند. در ضمن با تخصیص بستههای گوناگون حمایتی انگیزه شبکه فروش را بالا ببرند.