1

فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد

  • کد خبر : 9638
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نتورک نیوز، محمد ثابت اقلیدی در آیین معارفه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد و تلاش است با اجرای برنامه هایی، توانمندی‌های کشور با اولویت استان فارس در کشورهای حوزه خلیج فارس، […]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نتورک نیوز، محمد ثابت اقلیدی در آیین معارفه سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد و تلاش است با اجرای برنامه هایی، توانمندی‌های کشور با اولویت استان فارس در کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و تاجیکستان برای فعالان گردشگری معرفی شود. در این مراسم محسن ضیایی به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس معرفی شد.

فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد

اجرای کمپین مثلث کرامت نور

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توسعه گردشگری در تمامی شاخه‌ها به ویژه گردشگری مذهبی در این استان تاکید کرد. ثابت اقلیدی افزود: اجرای کمپین مثلث کرامت نور، یکی از برنامه‌های مهم توسعه گردشگری مذهبی و زیارتی این استان به ویژه شهر شیراز محسوب می‌شود. این طرح با محوریت ۳ قطب مشهد الرضا، حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم و حرم حضرت شاهچراغ (ع) اجرا می‌گردد. با اجرای این کمپین انتظار می‌رود در جذب زائران داخلی و خارجی توفیق بیشتری حاصل شود.

ثابت اقلیدی درباره اجرای کمپین مثلث کرامت نور گفت: در فاز اول این طرح، توسعه گردشگری مذهبی داخلی صورت می‌گیرد و در فاز بعدی معرفی حرم مطهر شاهچراغ به کشورهای شیعه انجام خواهد گرفت. کشور لبنان در بعد خارجی به صورت پایلوت مدنظر قرار دارد و قرار است برنامه‌هایی برای شیعیان لبنانی که به مشهد سفر می‌کنند اجرا شود.

سخن پایانی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: فارس معین ایران برای بازاریابی گردشگری کشورهای همسایه شد؛ کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق و تاجیکستان از جمله کشورهای نام برده هستند. شایان ذکر است که هم اکنون استان فارس جزء کارگروه‌هایی است که به بازاریابی در کشورهای روسیه، چین مشغول است.

منبع: تسنیم

برندسازی در گردشگری سلامت

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.