0

تفکرات غلط رایج در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 5286
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
تفکرات غلط رایج در بازاریابی شبکه ای

تفکرات غلط رایج در بازاریابی شبکه ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر برخی از افراد ذهنیت غلطی نسبت به حرفه بازاریابی شبکه ای دارند و براساس این ذهنیت اقدام به فعالیت می نمایند که این موضوع منجر به خدشه […]

تفکرات غلط رایج در بازاریابی شبکه ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

برخی از افراد ذهنیت غلطی نسبت به حرفه بازاریابی شبکه ای دارند و براساس این ذهنیت اقدام به فعالیت می نمایند که این موضوع منجر به خدشه دار شدن چهره صنعت و تشدید تصورات منفی در مورد آن گردیده است. افراد علاقه مند به این حرفه زمانی در فعالیت شان موفق خواهند بود که با چارچوب ذهنی مناسب اقدام به فعالیت نمایند.

ادامه خبر | تفکرات غلط رایج در بازاریابی

به گزارش ایران هشدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم، برخی از افراد ذهنیت غلطی نسبت به حرفه بازاریابی شبکه ای دارند و براساس این ذهنیت اقدام به فعالیت می نمایند که این موضوع منجر به خدشه دار شدن چهره صنعت و تشدید تصورات منفی در مورد آن گردیده است. افراد علاقه مند به این حرفه زمانی در فعالیت شان موفق خواهند بود که با چارچوب ذهنی مناسب اقدام به فعالیت نمایند.
برخی از تصورات غلطی که در مورد این حرفه وجود دارد به شرح زیر است:

۱- حرفه یک شبه پولدار شدن

برخی از افراد تحت تأثیر تبلیغات منفی و دروغین تصور می کنند با ورود به این حرفه می توانند خیلی سریع و با تلاش کمی به ثروت کلانی دست پیدا کنند. به این افراد باید گفت: حرفه بازاریابی شبکه ای شیوه ای در توزیع کالا است که باید در آن تلاش و وقت زیادی را برای ارائه محصولات و ساخت مجموعه صرف کنید. این سیستم یک سیستم عادلانه است که در آن براساس تلاش تان به شما درآمد و پاداش تعلق می گیرد نه براساس تقدم زمانی و ورودتان به این سیستم.

۲- کار آسان

برخی تصور می کنند انجام این تجارت بسیار آسان است؛ در صورتی که آنان در اشتباه هستند. درست است که سرمایه اولیه در این تجارت بسیار اندک است، اما برای دستیابی به موفقیت نیاز به تلاش و صرف زمان است.

۳- مجموعه سازی تنها راه دست یابی به موفقیت صد در صد

صرف ساختن زیرمجموعه و سازمان فروش ضامن موفقیت شما در این حرفه نیست. شما برای موفق شدن نیاز دارید که به موفقیت زیرمجموعه تان کمک کرده و از آنان حمایت کنید؛ به این معنی که به آن ها انگیزه دهید و برایشان امکانات آموزشی فراهم کنید. همچنین برای پابرجاماندن سازمان فروش تان باید در جستجوی افراد جدید باشید؛ چرا که بسیاری از افراد ممکن است کار را رها کنند. پس وارد کردن افراد و ساخت سازمان فروش تنها بخشی از وظیفه شما است و حمایت از آن بخش دیگری است. علاوه برآن فروش محصولات نیز سهم قابل توجهی را در کسب موفقیت به خودش اختصاص داده است.

۴- بی نیاز از صرف هرگونه هزینه ای

درست است که با سرمایه اندک هم می توانید این کسب و کار را راه اندازی کنید اما این بدین معنی نیست که این حرفه نیاز به هیچ هزینه ای ندارد. البته هزینه ها ی شروع و فعالیت بالا نیستند ولی به مقدار کمی وجود دارند. اگر بخواهید در این حرفه موفق شوید باید یکسری هزینه ها را پرداخت کنید.

۵- ریسک پایین

میزان ضرر و ریسک در این حرفه نسبت به سایر مشاغل کمتر است، اما وجود دارد. شما ممکن است بعد از صرف وقت و هزینه به موفقیتی که انتظار آن را داشتید، دست پیدا نکنید ولی درآمدی که بعد از موفقیت به دست می آورید، به ریسک عدم موفقیت شما می ارزد.

۶- کمک بالا دستی ها

برخی از افراد تصور می کنند بالاسری آن ها مسئولیت رسیدن آنان به موفقیت را برعهده دارد. همچنین می بایست حمایت همه جانبه از آنان به عمل آورد. در جواب به این افراد باید گفت: درست است که موفقیت لیدرها به موفقیت زیرمجموعه آنان بستگی دارد. اما آن ها هیچ اجباری در کمک به شما ندارند. این حرفه یک حرفه شخصی است و بسیاری از اقدامات را می بایست مستقل انجام دهید. لیدرها ممکن است زمان کافی برای حمایت همه جانبه از شما را نداشته باشند؛ لازم است خودتان اداره امور را یاد بگیرید، هر چقدر استقلال بیشتری داشته باشید، موفقیت بیشتری را کسب خواهید کرد.

۷- بازنشستگی بعد از مدت کوتاهی کار کردن

برخی از افراد تصور می کنند با ساخت چند زیر مجموعه به موفقیت میرسند و می توانند کارشان را متوقف کرده و به درآمد ثابت ماهیانه دست پیدا کنند. درست است که برخی از بازاریابان ارشد که مجموعه های بزرگ ساختند، درآمدهای ماهیانه ثابتی را دارا هستند و از زمانی که برای کار صرف می کردند کاسته اند. اما آن ها هنوز هم می بایست مجموعه شان را اداره کنند و همچنین فروش ماهیانه شان را نیز انجام دهند. شما بعد از مدت کوتاهی کار کردن بازنشسته نمی شوید.

۸- کار تمام وقت

یکی از مزیت هایی که این حرفه نسبت به سایر مشاغل دارد در این است که آن را می توان به صورت پاره وقت انجام داد و به اندازه مشاغل تمام وقت نیز موفقیت کسب کرد. برخی از افراد تصور می کنند برای موفقیت باید تمام وقت شان را به این کار اختصاص دهند، این موضوع یک تصور غلط است. شما با اختصاص حداقل ۳ روز کاری می توانید به موفقیت دست پیدا کنید به شرط آن که ذهنیت درست داشته باشید و کار را به صورت درست انجام دهید.
با تمامی مطالب ذکر شده در بالا باید بگوییم اگر می خواهید به موفقیت برسید، ابتدا ذهنیت خود را درست کنید و سپس برنامه ریزی را در اولویت کاری تان قرار دهید.

منبع: http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/42074

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5286

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.