2

بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات سرزمین اصلی

  • کد خبر : 8679
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات سرزمین اصلی

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور پیرو بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات سرزمین اصلی اعلام کرد که تا کنون ۲۰ میلیارد یورو به عنوان سرمایه‌گذاری با ارائه هزار بسته در مناطق آزاد عرضه شده است. او بیان کرد که تاکنون، صادرات محصولات مناطق […]

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور پیرو بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات سرزمین اصلی اعلام کرد که تا کنون ۲۰ میلیارد یورو به عنوان سرمایه‌گذاری با ارائه هزار بسته در مناطق آزاد عرضه شده است. او بیان کرد که تاکنون، صادرات محصولات مناطق آزاد به خارج از کشور به صورت صادرات‌ مجدد و ترانزیتی انجام می‌شده است. این در حالی است که نوع چهارم صادرات در مناطق آزاد در طی کمتر از یکسال اخیر به بازاریابی صادراتی اختصاص یافته است.

بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد برای محصولات سرزمین اصلی

منطقه آزاد چابهار

حجت‌الله عبدالملکی پیرو بحث بازاریابی صادراتی در مناطق آزاد اظهار کرد که منطقه آزاد چابهار، یکی از حیاتی‌ترین مناطق آزاد کشور است. او تاکید کرد که در حال حاضر، در کل کشور ۱۸ منطقه آزاد وجود دارد، از جمله ۱۵ منطقه که در حال حاضر فعال هستند و برخی از آن‌ها در مرزهای کشور قرار دارند.

عبدالملکی با اشاره به تاریخچه منطقه آزاد چابهار، افزود که این منطقه که یکی از قدیمی‌ترین مناطق آزاد کشور است، در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد. همچنین، او به توسعه محدوده این منطقه در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود که یک سایت جدید در مرز ریمدان به عنوان پهنه منفصل به منطقه آزاد چابهار افزوده شده است که در مرز پاکستان واقع شده است.

درباره اهمیت منطقه آزاد چابهار برای اقتصاد ملی ایران، عبدالملکی اظهار کرد که این منطقه تنها بندر اقیانوسی کشور است و دسترسی مستقیم به اقیانوس هند دارد. همچنین، عمق مناسب آب در این منطقه امکان پهلوگیری کشتی‌های بزرگ در این بندر را به راحتی فراهم می‌کند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8679

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.