0

ظرفیت محیط زیست برای بازاریابی و توسعه فرهنگی در کشور

  • کد خبر : 7490
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
ظرفیت محیط زیست برای بازاریابی و توسعه فرهنگی در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، دوستداران محیط زیست با هماهنگی و همکاری فدراسیون ورزش‌های زمستانی در یک برنامه فرهنگی شروع به پاکسازی بخش‌های مرتفع توچال تهران کردند و بیانیه‌‌هایی را در حمایت از طبیعت به امضا رساندند. رئیس فدراسیون ورزش‌های زمستانی، عباس نظریان، در این مراسم حضور یافت. وی درباره […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، دوستداران محیط زیست با هماهنگی و همکاری فدراسیون ورزش‌های زمستانی در یک برنامه فرهنگی شروع به پاکسازی بخش‌های مرتفع توچال تهران کردند و بیانیه‌‌هایی را در حمایت از طبیعت به امضا رساندند. رئیس فدراسیون ورزش‌های زمستانی، عباس نظریان، در این مراسم حضور یافت. وی درباره ظرفیت محیط زیست برای بازاریابی و توسعه فرهنگی در کشور اظهاراتی داشت. نظریان گفت: محیط زیست یکی از اصلی‌ترین بسترها برای توسعه فرهنگ در بسیاری از موضوعات است.

وی اضافه کرد: در ۱۰ سال گذشته بازاریابی سبز، مطالعات سبز و بسیاری از برنامه‌هایی که دارای پشتوانه سبز هستند، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

ظرفیت محیط زیست برای بازاریابی و توسعه فرهنگی در کشور

ورزش‌های مرتبط به طبیعت

نظریان در ا‌دامه اشاره به ظرفیت محیط زیست برای بازاریابی و توسعه فرهنگی در کشور گفت: در بخش ورزش ۶۰ فدراسیون وجود دارد و بیشتر از ۲۳۶ رشته ورزشی در کشور ایران فعال می‌باشد.

وی تصریح کرد: هر نمونه از این فدراسیون‌ها جامعه مختص به خود را دارند و به گونه‌ای با طبیعت ارتباط برقرار می‌کنند. فدراسیون اسکی در دور جدید برنامه‌های خود، توجه ویژه به محیط زیست را گنجانده بود و این امر نه تنها برای ایران، بلکه برای عرصه‌های جهانی حوزه محیط زیست تاثیر بالایی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.