0

تأثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید

  • کد خبر : 8069
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تأثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، در یک مراسم مرتبط با تأثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید استان قزوین، علی رحمانی نمونه‌های برتری را تجلیل کرد و بیان داشت: با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب و تنظیم مناسب قیمت‌ها، می‌توان زمینه‌ای مناسب برای افزایش تولید، ترویج صادرات، افزایش درآمد، و […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، در یک مراسم مرتبط با تأثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید استان قزوین، علی رحمانی نمونه‌های برتری را تجلیل کرد و بیان داشت: با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب و تنظیم مناسب قیمت‌ها، می‌توان زمینه‌ای مناسب برای افزایش تولید، ترویج صادرات، افزایش درآمد، و افزایش انگیزه فعالیت برای کشاورزان فراهم کرد. وی بر اهمیت بهره‌وری منابع آبی و اراضی تأکید کرد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با حفظ سطح زیرکشت فعلی یا کاهش آن، بهبود بهره‌وری را دنبال کنیم. این اقدامات می‌تواند به توسعه پایدار و بهره‌وری بیشتر در بخش کشاورزی منجر شود.

تاثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید

الگوی کشت در قزوین

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی پیرو موضوع تأثیر بازاریابی بر انگیزه فعالیت در تولید تأکید کرد که استان قزوین به خاطر تولید موفق محصولات زراعی و باغی، به عنوان یکی از مناطق مهم کشاورزی در کشور و جهان شناخته می‌شود. او تأکید داشت که برای حمایت از توسعه محصولات کشاورزی در این استان باید ساختارها و برنامه‌های خاصی ایجاد شود. همچنین از تشکیل NGO (سازمان غیردولتی) برای پشتیبانی از تک تک محصولات کشاورزی در این منطقه نیز خواست.

وی اظهار کرد که کشاورزان و تولیدکنندگان مهمترین عوامل امنیت غذایی و توسعه کشاورزی هستند. او به تصویب طرح‌های مهم مجلس برای حمایت از تولید و کشاورزان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد.

علاوه بر این، محمدبیگی تأکید کرد که در برنامه هفتم توسعه کشور، به بخش کشاورزی و مسائل مرتبط با آب و آبیاری توجه ویژه‌ای شده است. او مفادی از این برنامه مانند موارد زیر را آورد و اظهار کرد که این طرح‌ها به منظور توسعه و حمایت از تولید و کشاورزان در مسیر بهبود و بهره‌وری بیشتر در این بخش تصویب شده‌اند. او تاکید کرد که هدف از این تغییرات بهینه‌سازی و هماهنگی منابع تولید و افزایش معیشت کشاورزان است.

  • شناسنامه‌دار شدن محصولات باغی
  • بیمه محصولات کشاورزی
  • قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی
  • توسعه سیستم‌های آبیاری نوین و هوشمن
  • تعیین قیمت تضمینی محصولات کشاورزی
  • یارانه‌های متعدد در بخش کشاورزی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.