0

تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال

  • کد خبر : 9099
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال

یکتانت در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار در ایران از تبلیغات رفتار محور رونمایی کرده بود. به همین منظور دایره جدیدی از مخاطبان از طریق این تبلیغات به این پلتفرم افزوده شده است که این افراد شامل گردشگران، مهاجران، افراد مذهبی و برنامه نویسان می شود. آشنایی با تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال […]

یکتانت در سال ۱۳۹۹ برای اولین بار در ایران از تبلیغات رفتار محور رونمایی کرده بود. به همین منظور دایره جدیدی از مخاطبان از طریق این تبلیغات به این پلتفرم افزوده شده است که این افراد شامل گردشگران، مهاجران، افراد مذهبی و برنامه نویسان می شود. آشنایی با تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال سبب می‌شود که بتوانید مخاطبین جدیدی به کسب و کار خود بیفزایید.

تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال

 آشنایی با تبلیغات رفتار محور

 تبلیغات رفتار محور یکی از جدیدترین انواع کمپین‌های تبلیغاتی هدفمند است که مبتنی‌بر رفتارهای تکرار شده افراد بر سطح وب است. به عنوان مثال اگر تغییری مستمر در رفتار کاربران مشاهده شود، کسب‌وکارها برخی سگمنت‌های قبلی خود را حذف کرده و به سگمنت‌های مرتبط‌تر اضافه می‌کنند.

تاثیر تبلیغات رفتار محور در بازاریابی دیجیتال آنقدر زیاد بوده که بسیاری از کسب‌وکارها بر اساس ویژگی‌هایی نظیر سن، جنسیت، درآمد و… و ویژگی‌های رفتاری نظیر علایق، شخصیت، رفتار، سرگرمی‌ها و سبک زندگی بازار هدف خود را سگمنت‌بندی می‌کنند. برای اینکه کاربران هر سیگمنت را بیابید، استفاده از ابزارهای دیجیتال برای دسترسی به جامعه هدف بسیار مهم است.

سرویس تبلیغات رفتار محور یکتانت برای بسیاری از کسب‌وکارها این امکان را فراهم کرده که پس از مراحل STP شناخت و بخش‌بندی بازار خود بتوانند سگمنت‌های هدف را مشخص کرده و تبلیغات مرتبط با این سگمنت‌ها را به کاربران نمایش دهند.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9099

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.