بازاریابی در صنعت بیمه جاری شد! ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
امتداد – اولین «کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه» با حمایت شرکت بیمه سامان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری امتداد، این کنفرانس با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی و… با محورهای «تحـول دیجیتـال» در صنعت بانک و بیمه برگزار شد. در طی این کنفرانس، مقالاتی توسط دکتر محسن عسگری مدیر امور مشتریان شرکت بیمه سامان و سایر مسئولین محترم: حامد مصدق و محسن نظری ارائه شد.
ادامه خبر | بازاریابی در صنعت بیمه
“تحول دیجیتال در سازمان های بیمه ای در بخش دولتی و خصوصی» و «ارائه مدل بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه خدمات مالی؛ محور این مقالات بود.
“حامد مصدق” و “محسن نظری” نیز در مقاله «بازاریابی دیجیتال در صنعت بیمه» به مباحثی چون «تبلیغات دیجیتال»، «اتوماسیون بازاریابی»، «مدیریت روابط عمومی آنلاین» و «چالش های بازاریابی دیجیتال» اشاره کردند. از جمله موارد دیگری که عنوان شد؛ می توانیم به لزوم پذیرش «تحول دیجیتال» در صنعت بیمه اشاره کنیم.
منبع: امتداد نیوز
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.