امروزه بازاریابی بر روی تمام کسبوکارها تاثیر بسزایی دارد و سبب رونق و توسعه آن میشود. از این رو در کشور ما نیز به منظور توسعه کشت گیاهان دارویی از تکنیکهای بازاریابی بهرهگیری میشود. اخیرا هم در این باره خبری در فضای مجازی دست به دست میشود که امروز قصد داریم به بررسی این خبر بپردازیم. همراه ما باشید.
توسعه کشت گیاهان دارویی و دغدغههای بازاریابی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران و به نقل از نتورک نیوز؛ توسعه کشت گیاهان دارویی چند سالی است که در این استان به صورت تخصصی دنبال میگردد. این بخشی از صحبتهای احسان عباسپور طی یک نشست خبری بود.
وی در ادامه اشاره کرد: در همین راستا شناسایی ارقام مختلف گیاهان و تمرکز بر روی توسعه کشت آن بسیار ضروری و حائز اهمیت است. در حال حاضر دو سال است که کشت گیاهان در این استان قطب بندی میشود. سطوح کشت هم به میزان قابل توجهی گسترش در حال گسترش میباشد.
عباسپور در ادامه بیان کرد: یکی از مهمترین دغدغههای ما در این زمینه، بازاریابی محصولات تولیدی است. تا به امروز در کنار تولید گل گاو زبان و گل محمدی، ظرفیتهای جدیدی شکل گرفته که باید بدان توجه جدی نماییم. فلذا قصد داریم از ظرفیتهای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بهرهگیری کنیم و در همین راستا در طرح جهش تولید؛ منابعی برای توسعه کسب اختصاص یافته است.