0

تخریب بنیان‌های کارآفرینی به دلیل نبود قوانین بازاریابی

  • کد خبر : 6933
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
تخریب بنیان‌های کارآفرینی به دلیل نبود قوانین بازاریابی

به گزارش خبرگزاری یونا و به نقل از نتورک نیوز، یک عضو فعال در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیرامون تخریب بنیان‌های کارآفرینی می‌گوید: ما پذیرفته‌ایم که در حوزه رمز ارزها قوانین ثابتی نداریم؛ اما باید هرچه سریع‌تر قوانینی را در این زمینه وضع کنیم. علیرضا شهبازی گفت: تخریب بنیان‌های کارآفرینی به دلیل نبود قوانین […]

به گزارش خبرگزاری یونا و به نقل از نتورک نیوز، یک عضو فعال در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیرامون تخریب بنیان‌های کارآفرینی می‌گوید: ما پذیرفته‌ایم که در حوزه رمز ارزها قوانین ثابتی نداریم؛ اما باید هرچه سریع‌تر قوانینی را در این زمینه وضع کنیم.

علیرضا شهبازی گفت: تخریب بنیان‌های کارآفرینی به دلیل نبود قوانین بازاریابی یک حقیقت است؛ از همین رو، هم دولت و هم کمیسیون اقتصادی، باید پای کار بیایند تا اگر قانونی در رابطه با رمزارزها وضع نشد، در قالب یک طرح، این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

تخریب بنیان‌های کارآفرینی به دلیل نبود قوانین بازاریابی

اظهار نظر کارشناس حوزه بلاک‌چین در مورد تخریب بنیان‌های کارآفرینی

مدیر عامل مرکز فابا اما‌ درباره تخریب بنیان کارآفرینی به دلیل نبود قوانین بازاریابی نظر دیگری دارد. وی‌ می‌گوید: این حوزه درواقع، یکی از بخش‌های خاکستری به شمار می‌رود؛ بدان معنا که، نه غیر قانونی بوده و نه کاملاً قانونی است. از همین رو می‌توان گفت که حجم زیادی از فعالیت‌ها و صرافی‌هایی که در این بخش فعال هستند، علنی کار می‌کنند. اما همچنان جزو بخش خاکستری محسوب می‌شوند.

محمد مراد بیات، دبیرکل رویداد بین‌المللی تراکنش ایران بیان داشت: حوزه رگولاتوری ما نتوانسته است تا خود را آپدیت کند و موضع خود را در حوزه‌های حقوقی و نزاع‌هایی که میان ذی‌نفعان شکل می‌گیرد، تعیین نماید.

منبع: https://khabarban.com/a/37882214


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.