به گزارش خبرگزاری طرفداری و به نقل از نتورک نیوز درباره بازاریابی کمپانی سازنده Cyberpunk 2077، درواقع CD Projekt قصد نداشت که این بازی را از دست دهد.
خبرهایی جدید از بازی ۲۰۷۷ انتشار یافت. همانگونه که در جریان هستید این بازی به علت انتشار DLC جدید با نام Phantom Liberty بر سر زبانها افتاد. حال مشخص شد که CD Projekt از زمان انتشار تا به امروز بیشتر از ۱۲۰ میلیون دلار برای این بازی خرج شده است.
خبرهایی از کمپانی سازنده Cyberpunk 2077
پیرو مبحث بازاریابی کمپانی سازنده Cyberpunk 2077، باید بگوییم که این هزینهها شامل بازاریابی، انتشار آپدیت و محتوای Phantom Liberty میشود. علاوه بر این، انتشار این بازی برای کنسولهای نسل جدید و آپدیت 2.0 که تغییرات مهمی در این بازی ایجاد کرد، تقریباً 40 میلیون دلار هزینه داشت. باید اشاره کرد که ساخت و تبلیغ پک الحاقی Phantom Liberty حدود 84 میلیون دلار هزینه داشت.
جالب است بدانید که پیش از این هزینهها، برای توسعه بازی اصلی Cyberpunk 2077 حدود 174 میلیون دلار هزینه شد و CD Projekt برای بازاریابی آن نیز 142 میلیون دلار دیگر هزینه داشته است.
جمع بندی
در بخش بالا، به بازاریابی کمپانی سازنده Cyberpunk پرداخته شد. شما برای بررسی دیگر اخبار مرتبط به بازاریابی، قادر خواهید بود تا به وبسایت رسمی نتورک نیوز مراجعه نمایید.
منبع: طرفداری
بیشتر بخوانید