کارشناسان بازاریابی با برنامهریزی و خلاقیت میتوانند بر محدودیتها غلبه کنند؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
امتداد – سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه کارشناسان بازاریابی نیروهای خط مقدم در رقابت با سایر بانکها در جذب منابع هستند، گفت: جذب منابع مهمترین شاخص برای ارزیابی عملکرد بانکها است.
به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ، محمد شیخ حسینی، سرپرست بانک توسعه تعاون با حضور در کارگاه آموزشی کارشناسان بازاریابی شعب استانها در مرکز آموزش اظهار کرد: منابع مانند جریان خون در کالبد بانک است و باید به صورت مستمر جریان داشته باشد که اگر قطع شود حیات بانک به خطر میافتد.
ادامه خبر | کارشناسان بازاریابی
وی با بیان اینکه به محدودیتهای بازاریابی در حوزه ساختار و امکانات واقف است. اعلام کرد: کارشناسان بازاریابی با برنامهریزی و خلاقیت میتوانند بر محدویتهای موجود غلبه کنند.
سرپرست بانک توسعه تعاون با بیان اینکه ما حدود 2 درصد نیروی انسانی، امکانات و شعبه در این بانک متمرکز است، گفت: سهممان از منابع بانکی حدود یکدرصد است که باید بتوانیم بین منابع و مصارف تعادل ایجاد کنیم.
منبع: امتداد نیوز
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.